Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel speel jij 'at the moment'?

Ga naar beneden 
+5
BloodSoul
Shino
RubenH
Chaos
Deathbones
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 6:39 pm

Deathbones schreef:
Dat ding heet "Beady Long Legs"

En dat met concentreren op 1 game was niet bedoeld als discussie maar mijn eigen mening.

Dan is het nu een discussie.Pipo Waar zit je nu met pikmin? Ik ben volgens mij niet voorbij dat leven met "Beady long legs" gekomen. Ik vond die dagen altijd irritant, desalniettemin was het weer eens een andere game dan normaal. Duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 7:37 pm

Heb 15/30 parts op dag 12 geloof ik. Ben ff gestopt en ga eerst wat andere games uitspelen. Dat vierde gebied is poep =/

Games die ik nog probeer uit te spelen deze vakantie:

- Metroid Prime 3: Corruption
- Super Metroid
- Pikmin
- Mario's Super Picross

En na de vakantie barst ik los met CASTLE CRASHERS, YEAH!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 10:43 pm

Chaos schreef:
Deathbones schreef:
Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 17406-pikmin

PIKMIN!

Nu ga ik hem eens uitspelen en tenminste 1 gedeelte van het ruimteschip vinden per dag.

@Chaos
Spoiler:


Pipo

Lol, dat is 'em. Ik schrok me kapot de eerste keer toen ik dat ding tegen kwam. Ik liep gewoon met mijn pikmins rustig een kamertje binnen en opeens springt me dat ding de kamer binnen. Hoe heet dat monster eigenlijk?


@discussie
Ik speel verschillende spelletjes door elkaar zoals Guitar Hero III, Super Smash Bros. Brawl op de Wii en Final Fantasy III op de DS. Ik concentreer me bijna nooit op een enkele game, omdat ik er na een tijdje genoeg van krijg.


Heb je BRAWL Kwijl


edit: HELL YEAH Hoera! Super Paper Mario CHAPTER 5 en 6 voltooid Kwijl
Eindelijk die Florosapiens weg Hoera! kut beesten Arrogant
Chapter 6 met die gates was vet xD... ik dacht: no way ik ga echt niet al die mennekes verslaan maar dat hoefde ook niet Duimpjes omhoog
deel 3 is dus echt geweldig Ode aan ... Nu heeft luigi ook eindelijk mijn groep gejoined Ode aan ...
Heb nu wel weer het orginele paper mario gevoel een beetje terug Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 11:03 pm

Zie je wel? Er komt nog een hele leuke chapter naar je toe.

Ik had hetzelfde in chapter 6 toen ik hoorde dat ik 100 mennekes moet afmaken. Godzijdank was dat een grap xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 11:17 pm

@BRIAN HORSCH

Ja ik heb Brewwwll. Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 11:52 pm

Chaos schreef:
@BRIAN HORSCH

Ja ik heb Brewwwll. Lol

Bevalt ie? Wat is je fc en wie is je main?
Wrm heb je hem gekocht als je er eigenlijk geen band mee hebt Koffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimevr aug 15, 2008 12:02 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
@BRIAN HORSCH

Ja ik heb Brewwwll. Lol

Bevalt ie? Wat is je fc en wie is je main?
Wrm heb je hem gekocht als je er eigenlijk geen band mee hebt Koffie

Ik ben pas 1× ff het Wifi gedeelte in gegaan. Ik weet niet of ik online ga brawlen, want lag kan ik echt niet gebruiken. Het hoogste dat ik aankan is CPU 7 na 5/6 dagen Brawl, maar meestal speel ik op CPU 4. Ik heb een paar mains, niet een enkeling zoals jij Lucas hebt(Lucas is een mietje in Subspace Emissery XD). Ik heb Brawl gekocht, omdat het me wel vet leek en ik het zat was gepownd te worden door Brandon in melee. (Dat laatste is natuurlijk een grapje). Iedereen zegt dat Brawl zo goed was en ik was wel toe aan een topper voor de Wii, ik geef Brawl een 9. Ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimevr aug 15, 2008 10:09 pm

Oh mennn Moe

Super paper mario wordt echt verdomme moeilijk bij chapter 8-3. Ik ben net Voorbij de spiegels met de reflecterende dimentio's... Nu ben ik ergens in een hal met 3 blokken waar je onder moet springen maar dat moety je met luigi doen.. Vervolgens wordt de deur afgesloten en heb je 3 chain chomps. Rechts van de kamer heb je een blauwe ?-Block. Spring je daar tegenaan gaat de deur weer open en verschuift er iets.. Ga ik door die deur terug en zie ik niks dus ik kom niet verder.. Kan Mr. Deatbones me een beetje op weg helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimevr aug 15, 2008 10:36 pm

pfff, das lang geleden sinds ik het gespeeld heb. Je bedoelt toch dat gebied met die 3 blokken waar je naar 3D moet flippen en dan getallen op de blokken ziet en dan met Luigi er tegenaan moet springen he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 16, 2008 10:46 am

Deathbones schreef:
pfff, das lang geleden sinds ik het gespeeld heb. Je bedoelt toch dat gebied met die 3 blokken waar je naar 3D moet flippen en dan getallen op de blokken ziet en dan met Luigi er tegenaan moet springen he?


OWW, staan er getallen op die blokken? Maar dan nog heb ik de goeie en gaat 1 deur open of moet ik ze in volgorde springen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 16, 2008 11:20 am

In volgorde, en dan kom je in een kamer met een sleutel volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimezo aug 17, 2008 9:58 am

nouwwwwww,,

Heb hem Uithgespeeld Moe en ik vond hem net zo leuk.
Wel weer een unieke ervaring gehad Hoera!
Moet wel nog eff 2 pixls halen Knipoog-lol

Welk spel zou ik nu gaan uitspelen Geslaagd ?
Iemand een aanrader?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimema aug 18, 2008 11:40 pm

Deathbones schreef:

- Metroid Prime 3: Corruption
- Super Metroid
- Pikmin
- Mario's Super Picross

New goal:
- Star Parodier, level 8 halen in 1 run. Zal moeilijk worden maar ik ga er toch voor. Wens me succes!

*wenst Deathbones succes*

Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 10:54 am

*wenst Deathbones succes* Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 11:05 am

Danke shoen

Was net tot level 5 gekomen, niet normaal zeg al die kogels xD En dat is nog niks vergeleken met andere 'shmups'

Heb een score van 777.000 gehaald (wat niet zo bijster hoog is voor die game =P). Heb bijna nog nooit een shmup gespeeld maar dit is echt een aanrader voor iedereen die nieuw tot het genre is. En je kunt als Bomberman spelen YEAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 1:47 pm

Hoeveel uur per dag gamen jullie allemaal eigenlijk in de vakantie dan? O.o Ik eigenlijk net 1 uurtje ofzo, soms als ik me echt te pletter verveel 2 uur of als ik heel erg in een game opga wilt het ook wel eens 2 uur duren. Maar eigenlijk niet echt meer dan 2 uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 2:32 pm

Verschilt bij mij enorm. Gisteren ongeveer 3 uur en een paar dagen geleden 7 uur (maar dat kwam door MP3:C)
Soms heb ik gewoon ff geen zin meer om te gamen en een paar dagen later heb ik weer zin om oude klassiekers te spelen. Maar er zijn nog zat andere dingen die ik op een dag doe zoals wandelen met Zizou, tv kijken, nonogrammen uitwerken om het maar ff chique te zeggen, manga lezen, muziek luisteren en puzzelen doe ik ook erg graag (1000 stukjes Tevreden/Blij ) om maar even te laten zien dat ik geen lamzak ben die niks anders doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 4:42 pm

Chaos schreef:
Hoeveel uur per dag gamen jullie allemaal eigenlijk in de vakantie dan? O.o Ik eigenlijk net 1 uurtje ofzo, soms als ik me echt te pletter verveel 2 uur of als ik heel erg in een game opga wilt het ook wel eens 2 uur duren. Maar eigenlijk niet echt meer dan 2 uur.

Gemiddeld 4/5 uur per dag. Ene dag iets meer andere dag iets minder.. ligt er dus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimedi aug 19, 2008 4:52 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Hoeveel uur per dag gamen jullie allemaal eigenlijk in de vakantie dan? O.o Ik eigenlijk net 1 uurtje ofzo, soms als ik me echt te pletter verveel 2 uur of als ik heel erg in een game opga wilt het ook wel eens 2 uur duren. Maar eigenlijk niet echt meer dan 2 uur.

Gemiddeld 4/5 uur per dag. Ene dag iets meer andere dag iets minder.. ligt er dus aan.

Ik speel meestal dat in stukjes dan, 's ochtends ff een half uurtje, 's middags een uurtje en 's avonds een halfuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimewo aug 20, 2008 9:40 am

Chaos schreef:
Brave schreef:
Chaos schreef:
Hoeveel uur per dag gamen jullie allemaal eigenlijk in de vakantie dan? O.o Ik eigenlijk net 1 uurtje ofzo, soms als ik me echt te pletter verveel 2 uur of als ik heel erg in een game opga wilt het ook wel eens 2 uur duren. Maar eigenlijk niet echt meer dan 2 uur.

Gemiddeld 4/5 uur per dag. Ene dag iets meer andere dag iets minder.. ligt er dus aan.

Ik speel meestal dat in stukjes dan, 's ochtends ff een half uurtje, 's middags een uurtje en 's avonds een halfuurtje.

's morgens 4 uur aan elkaar door en 's avond 2 uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 23, 2008 8:58 am

Oke, heb toch maar Wii Points weer moeten kopen want Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars kan ik gewoon niet laten liggen. Eerste impressie: Geweldig

De game heeft veel weg van Paper Mario en Final Fantasy (het is namelijk door Square gemaakt en niet door Intelligent Systems). De graphics zijn mooi, kleurrijk en gedetailleerd maar dat kun je wel verwachten van een Mario game. Wat ik absoluut geweldig vind is dat je 5 party members op je scherm kunt hebben, zo hoef je niet de hele tijd te wisselen met die partners. Ook kun je voor ieder party member armor, een wapen en een accessoire uitkiezen. Bij Paper Mario kon je enkel je schoenen en hamer gebruiken als wapen. Maar in Super Mario RPG heb je voor ELK wapen een andere speelstijl. De muziek is weer helemaal top en memorabel. De dialogen zijn weer humoristisch en de game zit propvol geheimen. Dit is gewoon Final Fantasy met een flinke laag Mario er overheen. Of eigenlijk gewoon een mix tussen Paper Mario en FF

En ik heb hem nog lang niet uitgespeeld dus ik ben benieuwd wat er nog verder komen gaat. Ja

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 300px-Super_Mario_RPG_world_map


Laatst aangepast door Deathbones op za aug 23, 2008 12:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 23, 2008 10:17 am

Deathbones schreef:
Oke, heb toch maar Wii Points weer moeten kopen want Super Mario RPG: legend of the Seven Stars kan ik gewoon niet laten liggen. Eerste impressie: Geweldig

De game heeft veel weg van Paper Mario en Final Fantasy (het is namelijk door Square Enix gemaakt en niet door Intelligent Systems). De graphics zijn mooi, kleurrijk en gedetailleerd maar dat kun je wel verwachten van een Mario game. Wat ik absoluut geweldig vind is dat je 5 party members op je scherm kunt hebben, zo hoef je niet de hele tijd te wisselen met die partners. Ook kun je voor ieder party member armor, een wapen en een accessoire uitkiezen. Bij Paper Mario kon je enkel je schoenen en hamer gebruiken als wapen. Maar in Super Mario RPG heb je voor ELK wapen een andere speelstijl. De muziek is weer helemaal top en memorabel. De dialogen zijn weer humoristisch en de game zit propvol geheimen. Dit is gewoon Final Fantasy met een flinke laag Mario er overheen. Of eigenlijk gewoon een mix tussen Paper Mario en FF

En ik heb hem nog lang niet uitgespeeld dus ik ben benieuwd wat er nog verder komen gaat. Ja

Weer een must-have he zoals gewoonlijk Ode aan ...
Oke geeft mij ook al een goede indruk Winnaar
Alleen kan ik geenm wii points kopen want heb geen geld meer
Kun je me dat spel niet cadeau geven dan geef ik je 9 euri's op sjool Hoera!
Zie maar wat je doet.. het is niet dat het moet fzo Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 23, 2008 10:22 am

Heb je alle Wii-points op? Ik kan je er namelijk 200 gratis geven (met die sterren schijt van nintendo.nl).
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 23, 2008 10:25 am

uhmmm ik weet niet hoeveel ik er nog heb. maar het zal niet genoeg zijn denk ik. Kom ff in chatbox dat gaat makkelijker Knipoog-lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitimeza aug 23, 2008 11:34 am

oh had een foutje in de tekst geschreven. Je kunt 3 party members tegelijk hebben. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel speel jij 'at the moment'?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
» Welk nummer luister je op het moment?
» Welke games speel jij graag?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: