Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimema mei 12, 2008 10:54 pm

Zie owp :P

Mij heeft Donkey kong 64 het langst bezig gehouden :cheers:

edit: sorry, de titel van het topic bevat een spelfoutje... wil iemand deze eruit halen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 4:39 pm

Hoe raar het ook mag klinken: Fifa 2008, daar heb ik veel tijd aan gespendeerd. Hoewel ik denk dat Sonic Adventure 2 Battle, Pokémon Crystal, Castlevania: Portrait of Ruin en Guitar Hero III ook in aanmerking kunnen komen voor deze titel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:17 pm

Mario Kart DS heeft me lang zoet gehouden, Melee ook maar nu niet meer. Maar hèt spel dat me echt heel lang heeft zoetgehouden is World of Warcraft :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:53 pm

Fable: the Lost Chapters heeft mij het langs zoet gehouden, een geweldige game, en je ontdekt elke keer als je speelt weer iets nieuws. HEERLIJK
Terug naar boven Ga naar beneden
Shino
Newb
Newb



Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Registration date : 26-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimewo mei 14, 2008 10:46 am

Pokemon :king:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shinostotalwar.com
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 7:35 am

Ja nu shino het zegt, ook pokemon heeft me lang bezig gehouden (met name Pokemon Silver), Ook Sonic Adventure 2 Battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimezo mei 25, 2008 10:27 pm

Advance Wars houdt me bezig en laat me niet meer los =(
Ik MOET hem uitspelen :x :twisted:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimema mei 26, 2008 5:45 pm

Deathbones schreef:
Advance Wars houdt me bezig en laat me niet meer los =(
Ik MOET hem uitspelen :x :twisted:
Succes toegewenst.:P Advance Wars was niet mijn sterkste game. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimema mei 26, 2008 5:47 pm

Mjah, Advance Wars is puur oefenen, later ken je wel alle units en wat goed is tegen wat, en het gebruikmaken van de omgeving en slimme opstellingen maken voor je legers. Als je één foute zet maakt bij C21 kun je het wel vergeten zowat. En je hebt een tijdslimiet van 40 dagen (wat erg lang lijkt maar die tijd zul je echt nodig hebben)
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimedi mei 27, 2008 8:10 pm

ik heb ook veel the movies gedaan, heeeel vaak geprobeerd een perfecte film te maken, op het laatst was het zo makkelijk dat ik alleeeeen maar 5 sterren maakten. Het was ook altijd als de prijsuitreikingen waren, dan wonnen mijn acteurs meestal XD Gewoon top spel. Echt weer zo'n Lionhead Studios kwaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimewo mei 28, 2008 8:45 am

Fuck Advance Wars, tis gewoon niet leuk meer. Ik wacht fijn op MGS4 en dan gehe ich los! :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimewo mei 28, 2008 4:48 pm

Deathbones schreef:
Fuck Advance Wars, tis gewoon niet leuk meer. Ik wacht fijn op MGS4 en dan gehe ich los! :pirat:

Advance wars s gewoon echt shit. Het spel gaat te diep vind ik. De mensen die dit spel uitspelen zijn hoogbegaafd ofzo :X>: Als je een missie wilt laten slagen zit je soms wel een half uur er achter en één verkeerde stap kan je de overwinning kosten. De muziek fuckt echt op en sommige. Daarintegen is het spel wel heel goed doordacht en heel uitgebreid. Wil je alles op rank S halen(hoogste dacht ik) dan ben je toch effetjes bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimewo mei 28, 2008 4:52 pm

Ja, vind het nu wat te lineair worden. Ik wil een spel spelen met meer vrijheid, actie en niet alleen denkwerk. Daarom wacht ik hoofdzakelijk op MGS4, dat spel gaat de konten van alle andere games heel hard schoppen. Boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitimezo aug 17, 2008 10:29 pm

Nu ik er nog eens over nadenk... Ook Paper Mario 64 heeft me echt lang bezig gehouden Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?   Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel speel jij 'at the moment'?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?
» Welk nummer luister je op het moment?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: