Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk kledingmerk draag jij graag?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:21 pm

Zoals de titel van de topic zegt: "Welk kledingmerk draag jij graag?" of draag jij liever geen merkkleding?

Enfin, ik draag graag Jack en Jones, zit lekker en is best wel modern. :farao:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:25 pm

Ik draag van alles eigenlijk. De dure merken en ook bijv. kleding van Vögele enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:59 pm

Ik draag alleen het liefs LaCoste, een geweldig merk maar is wel prijzig. Ik draag ook wel Ralph Lauren en wat andere moderne merken. Het klinkt dom, maar ik heb bijna alleen maar merkkleding in mijn kast hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 10:41 pm

RubenH schreef:
Ik draag alleen het liefs LaCoste, een geweldig merk maar is wel prijzig. Ik draag ook wel Ralph Lauren en wat andere moderne merken. Het klinkt dom, maar ik heb bijna alleen maar merkkleding in mijn kast hangen.
Ja, ik begin het ook al een beetje te herkennen.:p Maar ik vraag mij nu af waarom draag we allemaal massaal merkkleding? Ben je dan "cool" of krijg je dan complimentjes ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimewo mei 14, 2008 7:57 am

Chaos schreef:
RubenH schreef:
Ik draag alleen het liefs LaCoste, een geweldig merk maar is wel prijzig. Ik draag ook wel Ralph Lauren en wat andere moderne merken. Het klinkt dom, maar ik heb bijna alleen maar merkkleding in mijn kast hangen.
Ja, ik begin het ook al een beetje te herkennen.:p Maar ik vraag mij nu af waarom draag we allemaal massaal merkkleding? Ben je dan "cool" of krijg je dan complimentjes ofzo?

Het is gewoon the latest fashion en meestal is merkkleding ook beter op sommoge fronten. Het zit bijvoorbeeld lekker of de stof gaat minder snel rafelen, of de naden laten minder snel los enz.

Ik heb dat btw ook wta jullie hebben. Heb veel van Replay enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joar
Newb
Newb
Joar


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Kledingmerkjes   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimeza mei 17, 2008 9:10 pm

Kledingmerken?! Wat zijn dat?!
Ik draag alleen wat er leuk uit ziet xP Het maakt me echt niet uit van welk merk het is. En ik koop mijn kleren meestal niet zelf, mij maakt het niet uit om kleding te dragen zonder merk ofzo.

Edit: En het moet goed zitten natuurlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitimevr mei 30, 2008 12:34 am

In Cannes had je ook een hele rij winkels aan de boulevard met de aller duurste winkels, zoals Chanel en Christian Diore en Louis Vuitton ofzoiets, mijn moeder kocht daar een tas en een zonnenbril, maar die merken zijn volgens mij ook de crème de la crème. De verkoopsters daar hebben ook witte handschoentjes aan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk kledingmerk draag jij graag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk kledingmerk draag jij graag?   Welk kledingmerk draag jij graag? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk kledingmerk draag jij graag?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke games speel jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Kleding & verzorging-
Ga naar: