Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel speel jij 'at the moment'?

Ga naar beneden 
+5
BloodSoul
Shino
RubenH
Chaos
Deathbones
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 05, 2008 8:18 am

Hehe, dat spel is idd best verslavend. Ben nu bezig met No More Heroes, moeilijk te beschrijven. Het is gewoon een unieke ervaring. Zo'n spel heb ik nog nooit gespeeld :O.o:

Maar nu nog ongeveer 6 dagen en dan ga ik los met Metal Gear Solid 4
YEAAHHHH :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 05, 2008 4:47 pm

Deathbones schreef:
Hehe, dat spel is idd best verslavend. Ben nu bezig met No More Heroes, moeilijk te beschrijven. Het is gewoon een unieke ervaring. Zo'n spel heb ik nog nooit gespeeld :O.o:

Maar nu nog ongeveer 6 dagen en dan ga ik los met Metal Gear Solid 4
YEAAHHHH :pirat:


Zoooooo geweldig spel, ik vind het echt zoooo ontzettend geweldig!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 05, 2008 5:06 pm

Medaille van Eer: Helden 2 Duimpjes omhoog :^^: Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 12, 2008 7:11 pm

Metal Gear Solid 4

Eerste indruk: Werkelijk fantastisch. De vijanden zijn slim, de cut-scènes zijn awesome en de voice-acting is helemaal top. Het spel is lekker pittig en uitdagender dan de vorige delen. Tis namelijk niet zo makkelijk om onopgemerkt te sluipen door een oorlogsgebied O.o

Heb ook net een playboy gekregen (In MGS4 natuurlijk.....)
Als je die op de grond laat liggen en een vijand komt eraan gaat hij automatisch erin kijken XD (Je kunt er natuurlijk ook zelf in kijken). Tijdens een cut-scene kun je ook op sommige momenten op de juiste knop drukken om een snelle flashback te krijgen van een vorig Metal Gear Solid spel. Verder is het wel leuk hoe ze het zo realistisch gemaakt hebben. Omdat je nu die ouwe zak van een Snake speelt is hij niet meer zo lenig als vroeger en zal ie soms nog wel even moeite hebben met opstaan. De octocamo werkt perfect, dat is een pak dat zich aanpast aan de omgeving (als je tegen een muur steunt krijgt je pak dezelfde kleur als de muur). Ook was het wel grappig toen ik dekking ging zoeken bij een standbeeld. Snake ging dan naast het standbeeld staan en bedekte het geslachtsdeel van dit standbeeld, daarna ben ik er nog eens dekking gaan zoeken en slaat Snake perongeluk de penis van dat ding af XD

Kortom: Awesomeheid ten top
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 12, 2008 9:52 pm

Klinkt wel grappig.XD Vertel eens wat meer over de game. Is deeltje 4 nu echt sluipen en infiltreren of gewoon pure oorlog?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 12, 2008 10:39 pm

Sluipen, met hier en daar wat oorlog.

Je hebt een groot arsenaal aan wapens en gadgets waaronder een kleine robot die je op verkenning kan sturen en geloof het of niet, een Ipod om tijdens het spelen wat muziek te luisteren. Ook kan Snake weer roken (wat eigenlijk totaal geen nut heeft). Grotendeels van het spel draait om het verhaal, heb al zowat meer dan een uur aan cut-scenes bekeken maar omdat het verhaal zo boeiend is en net is als een film maakt het des te leuker. In het begin van het spel wordt je meteen in het oorlogsgebied gepropt. Je bent voor geen enkele partij in de oorlog dus is het beter om er langs te sluipen. Veel van de oude personages keren terug in dit deel. Later kom je bij een groep terecht genaamd Rat Patrol 01. Die bestaat uit 4 leden waaronder een bekende. Ook zit er een heel raar mannetje in die constant diarree heeft XD Tijdens het schieten hoor je z'n darmen en allemaal poep-geluiden. Kijk je dan naar zijn broek is ie helemaal bruin. Er zit best wat humor in de game maar het verhaal is zo ontzettend diep dat het humor gedeelte niet botst met her serieuze gedeelte. Als je gezien wordt door een vijand gaat deze automatisch hulp vragen tenzij je hem meteen uitschakelt. Als hij erin slaagt om hulp te krijgen kun je maar beter niet vechten maar meteen ergens verstoppen (bijvoorbeeld in een vuilnisbak). Soms als je in een vuilnisbak springt en je gaat weer eruit dan stink je en dan kunnen de vijanden je eerder waarnemen. Ook is er best veel vrijheid omdat er grote gebieden zijn. Er zijn echt tientallen manieren hoe je een gebied kunt doorlopen. Heb nog niet online gespeeld maar MGS4 draait toch eigenlijk echt om de single-player
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jun 15, 2008 4:14 pm

Ik heb gisteravond de demo van Sid Meier's Civilization Revolution gedaan op Live, en het is in één woord geweldig. Dit is een game die ik meteen als ik geld heb ga halen.

Deathbones, je moet hem echt eens proberen op Live. Hartstikke blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimezo jun 15, 2008 10:04 pm

Heb het nog te druk met MGS4

Best game ever? Misschien :O.o:

Act 4 = Onbeschrijflijk vet
En ik wil meer Ipod liedjes vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 18, 2008 4:52 pm

Nog steeds Medal of Honour: Heroes 2, ik ga regelmatig online.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimema jun 23, 2008 8:20 am

mario kart wii

Vaak online battle of race.
best chill.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 25, 2008 6:34 pm

Niks -___-

Geen tijd door de proefwerk-week maar in de vakantie ga ik wel ff los met Shadow of the Colossus en ga Metal Gear Solid 4 nog een keer uitspelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo jun 26, 2008 3:42 pm

Nintendogs weer eens even. Ook speel ik de laatste tijd veel rayman spellen, vooral rayman 2 en 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimezo aug 03, 2008 11:06 pm

Dubbelpost. Hartstikke blij


Battlefield 2 Modern Combat online.
Tetris DS.. blijft verslavend
Sonic and the secret rings.. best goede controls trouwens
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimema aug 04, 2008 12:08 am

Brave schreef:
Dubbelpost. Hartstikke blij


Battlefield 2 Modern Combat online.
Tetris DS.. blijft verslavend
Sonic and the secret rings.. best goede controls trouwens

Final Fantasy III
Medal of Honour: Heroes 2
En ik denk dat ik morgen weer eens Guitar Hero in mijn Wii stop. Knipoog-lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 05, 2008 11:20 am

Bioshock

Een heerlijke shooter met kleine rpg-elementen en een unieke stijl die nergens anders te vinden is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 09, 2008 12:13 am

Super Monkey Ball Touch and Roll
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimeza aug 09, 2008 1:08 pm

Medal of Honour: Heroes 2. Eerst was mijn score -433 nu -389 ik begin beter te worden.^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimema aug 11, 2008 5:49 pm

MARIO BROS [NES]
SUPER MARIO BROS [NES]
TETRIS [NES]
en nog veel meer NES spellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimema aug 11, 2008 9:29 pm

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 17406-pikmin

PIKMIN!

Nu ga ik hem eens uitspelen en tenminste 1 gedeelte van het ruimteschip vinden per dag.

@Chaos
Spoiler:


Pipo
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 10:37 am

Battlefield 2 online.
DK Jungle Climber

Straks eens ef proberen super paper mario uit te spelen... dat staat wel op mijn lijstje voor in de vakantie uit te spelen games.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 10:43 am

Zeker doen, vooral op het eind wordt het spel echt heel leuk. Ben nu bezig met Super Metroid en daar hou ik het ook ff bij want ik ben te veel door elkaar aan het gamen en het is leuker als je je op 1 game concentreert imo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 10:49 am

Deathbones schreef:
Zeker doen, vooral op het eind wordt het spel echt heel leuk. Ben nu bezig met Super Metroid en daar hou ik het ook ff bij want ik ben te veel door elkaar aan het gamen en het is leuker als je je op 1 game concentreert imo.

ik concentreer me te veel op een heleboel andere games en daardoor heb je minder plezier aan een bepaalde game. Super Paper Mario valt me wel een beetje tegen. Ik krijg niet hetzelfde gevoel als bij de voorgaande 2 delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 11:11 am

Ja, de eerste 2 delen waren superieur. Vooral chapter 3 in Paper Mario TTYD, wat een geweldige ervaring was dat met dat vechttoernooi en die kleine yoshi Ode aan ... maar de beste chapter vond ik met dat piraten-eiland.
Deel 1 was ook heel leuk maar daar waren 2 chapters bij die ik niet zo leuk vond (Shy Guy's Toy Box en zo'n raar gebied met allerlei bloemen, rare kleuren enzo).

Vond het wel leuk bij Super Paper Mario als je deze kamer ontdekte:
Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Spm-francis1

Allemaal verwijzingen naar andere Paper Mario delen en oude Nintendo consoles Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 2:03 pm

Deathbones schreef:
Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 17406-pikmin

PIKMIN!

Nu ga ik hem eens uitspelen en tenminste 1 gedeelte van het ruimteschip vinden per dag.

@Chaos
Spoiler:


Pipo

Lol, dat is 'em. Ik schrok me kapot de eerste keer toen ik dat ding tegen kwam. Ik liep gewoon met mijn pikmins rustig een kamertje binnen en opeens springt me dat ding de kamer binnen. Hoe heet dat monster eigenlijk?


@discussie
Ik speel verschillende spelletjes door elkaar zoals Guitar Hero III, Super Smash Bros. Brawl op de Wii en Final Fantasy III op de DS. Ik concentreer me bijna nooit op een enkele game, omdat ik er na een tijdje genoeg van krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 14, 2008 5:41 pm

Dat ding heet "Beady Long Legs"

En dat met concentreren op 1 game was niet bedoeld als discussie maar mijn eigen mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel speel jij 'at the moment'?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
» Welk nummer luister je op het moment?
» Welke games speel jij graag?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: