Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel speel jij 'at the moment'?

Ga naar beneden 
+5
BloodSoul
Shino
RubenH
Chaos
Deathbones
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimezo aug 24, 2008 1:09 am

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Bionic-commando-rearmed-20080529113002829
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimezo aug 24, 2008 1:27 pm

Doet me denken aan een uitgebreide versie van Metal Slug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimezo aug 24, 2008 10:19 pm

SSBB
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimema aug 25, 2008 8:58 pm

Na het opblazen van Hitler's hoofd in Bionic Commando en het helemaal uitgespeeld te hebben kan ik lekker mijn tijd nemen met Super Mario RPG. De hele party is nu ongeveer level 14 en zit vast bij een belachelijk sterke baas. ff trainen dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedi aug 26, 2008 10:28 pm

Ik heb Halo 3 er nog wel eens ingestopt. Vind het erg leuk, maar toch soms ook wel irritant met die flood overal om je heen:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedi aug 26, 2008 10:48 pm

idd, die Flood is reuze irritant, vooral als die lijken weer gaan opstaan -____-

Veel toffer om tegen de covenant te vechten.

Welk spel ik op het moment speel? Super Mario RPG
Het spel dat ik morgen speel? CASTLE FUCKING CRASHERS!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimeza aug 30, 2008 12:24 am

Now playing: Castle Crashers ROAR!!!

3 jaar wachten op deze game, komt ie dan eindelijk. Beetje raar dat je zo enthousiast wordt van een XBLA game van 13 euro. Anyways, nu is het gelukkig weekend en ben ik losgegaan met Castle Crashers en de eerste indruk is heel goed. De sublieme humor is echt geweldig, tis niet dat je moet lachen ofzo maar ik heb toch grotendeels met een glimlach het spel gespeeld omdat de humor zo leuk in het spel zit gestopt. Na een horde soldaten af te slachten kom ik eindelijk aan bij het eind van het level en moet ik dan volleybal spelen tegen de vijanden xD. De gameplay is simpel en toegankelijk. Het is immers gebaseerd op de games van vroeger toen het puur ging om de gameplay en niet de graphics/verhaallijn. De muziek verdiend een dikke pluim, het sluit perfect aan bij de game en de verschillende omgevingen.

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Wepfrog

Meer gezeik van mij kun je morgen lezen, waarschijnlijk dat ik het dan al uitgespeeld heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 5:15 pm

@ Deathbones

Castle Crashers uitgespeeld?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fifa 08 speel ik atm op 3-9-2008 om 16:15 Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 5:58 pm

Jep, einde was geweldig xD
-------------------------------------

Ben nu bezig met Viva Pinata, best een leuk spel als je je erin verdiept. Alleen hebben die kutbeesten telkens ruzie >:( En wie moet dan weer de doktor betalen? juist ja, IK!
Tuin is nu best mooi aan het worden, heb een mini-tuin aangemaakt voor bomen en planten zodat die beesten wat kunnen vreten. Ben bijna een level omhoog dus kunnen er meer Pinata's mijn tuin betreden! YEAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 03, 2008 7:07 pm

Net ook ff Fifa 2008. Maar ik moet zo naar school(informatie over de uitwisseling met Spanje).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 04, 2008 7:52 am

Deathbones schreef:
Jep, einde was geweldig xD
-------------------------------------

Ben nu bezig met Viva Pinata, best een leuk spel als je je erin verdiept. Alleen hebben die kutbeesten telkens ruzie >:( En wie moet dan weer de doktor betalen? juist ja, IK!
Tuin is nu best mooi aan het worden, heb een mini-tuin aangemaakt voor bomen en planten zodat die beesten wat kunnen vreten. Ben bijna een level omhoog dus kunnen er meer Pinata's mijn tuin betreden! YEAH!

Ja viva pinata wil ik ook ooit eens spelen. Miss als ik ooit nog eens een keer bij jou kom wil ikd at wel
spelen Knipoog-lol



EDITZZZ: Ik kwam er gister ook achter dat ik Okami nog had liggen en er nog vrij weinig mee gedaan heb. Heb best zin in een nieuwe zelda maar dit houdt me ook wel zoet. Miss ff steeds 5 minuutjes na school agmen om te chillen. Aangezien ik vandaag toch 3 tussenuren heb hoef ik miss niety zoveel hw te maken dus miss ef vandaag Okami spielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 04, 2008 9:05 pm

Morgen komt Viva Pinata 2 uit =D

En ik ben deel 1 nu met veel plezier aan het spelen. Het geeft een goed gevoel om elke dag een stukje aan je tuin te werken en telkens weer kleine verbeteringen aan je tuin toepast. Eerst was mijn tuin een smerig stuk grond maar nu heb ik inmiddels aan een mooi ogend en kleurrijk tuintje opgebouwd. Heb nu ook een looppad aangelegd zodat het wat overzichtelijker wordt. Ben benieuwd hoe mijn tuin er bijvoorbeeld volgende week gaat uitzien =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 05, 2008 8:18 am

In het weekend eff Okami oppakken Hoera!
Ligt nu stof te happen maar dat is ie zeker niet waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 05, 2008 5:29 pm

Niks even, maar ik wil graag Spore hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 11, 2008 6:00 pm

Viva Piñata Pocket Paradise
Super smash bros brewl Hoera!

Iemand tijd of zin btw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 12, 2008 7:57 am

Viva Pinata 2

Heb het een beetje te veel gespeeld xD
Echt vet dat er allemaal zo'n easter eggs in zitten. Je kunt ook zo'n mijnkarretje kopen en dan staat er bij dat het uit 1994 afkomstig is. En dat is naturulijk het jaar waarin Donkey Kong Country gereleased is met de beroemde mijnkarretjes levels. En je kunt de hoed van It's Mr. Pants kopen!! En de kapsels / helmen van Jet Force Gemini Ode aan ...


Ohja, en ik moet Super Mario RPG nog uitspelen O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedi sep 16, 2008 5:31 pm

Viva Piñata Pocket Paradise.

Nu brandon me heeft gezegd hoe ik dat vleermuisje moet temmen ben ik verder gekomen. Ma garden is nu op 21%. Heb ook gelijk 3 nieuwe diertjes (newtgat, quackelbarry (zo'n eend) en die sherbet) Hoera!
Binnenkort eff Playthrough schrijven fzo Knipoog-lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedi sep 16, 2008 5:58 pm

Nice, mijn tuin is inmiddels op 28% (in Pocket Paradise)

Heb net effekes weer Viva Pinata 2 gespeeld en heb al mijn kamelen verkocht en heb daarmee over de 200.000 chocolade munten \o/
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimedi sep 16, 2008 8:18 pm

Ik heb mijn hersencelletjes aan het denken gezet: Age of Empires: Age of Kings. 4 Teams alle moeilijksheidsgraden of medium gezet. Ik speel met de Britten, YES SIR, tegen de Saracens, Japanners en Mongolen. Als eerst heb ik de mongolen het spel uitgejaagd toen ben ik verder gaan ontdekken en zag ik de Japanners die in al wat troepen van de Saracens op bezoek hadden(die werden aangevallen). Toen Jappeners verslagen dus ik dacht die Saracens zullen wel een groot leger hebben. Ik stuur al wat mannetjes van mij andersom(in de rug aanvallen) en een team voren. Blijken de Saracens amper units te hebben. Rolling on Floor of Ik maak ze af, gewonnen dus. C-O-O-L
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 26, 2008 8:07 am

Megaman 9

Deze game is zoo fucking hardcore, ik heb er zowat meer plezier aan dan recente games. Het level design is echt ongelofelijk vet. En de challenges zijn ziekelijk moeilijk. "Clear the game without getting damaged"
Heb al 3 challenges gehaald (van de 50).
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 28, 2008 10:52 pm

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 De-Blob-US

edit: Vnaf vandaag ga ik me nog maar concentreren op 1 spelleke. Aanbeveling? Lol

en deze speel ik ook op het moment:

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Banjo-tooie.518493

edit 2 :
Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Viva_Pinata_Viva_Pinata_xbox360

supah tolles Spiel Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimema okt 06, 2008 7:52 am

Battlefield 2 Online
Wiskundevtleerspel
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimema okt 06, 2008 8:23 am

Brave schreef:
Battlefield 2 Online
Wiskundevtleerspel

Dat spel speel ik ook, vind er maar niks aan Yakkie!

Heb gisteren MegaMan 2 uitgespeeld, na 3 uur vol ergernis en zweterige handen heb ik eindelijk Wily's Castle uitgespeeld. Heb alle 8 Robot Masters verslagen zonder game over te krijgen maar bij Wily's Castle had ik zowat 20x game over Niet serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 24, 2008 10:05 pm

Fable 2

Fucking geweldig dit spel. Doet me goed om te zien dat alle elementen van deel 1 terug zijn en ook nog eens verbeterd. De omgevingen zijn prachtig en om ook nog eens een hond bij je te hebben is helemaal tof. Ben echt reteblij dat de omgevingen een STUK groter zijn geworden. Het mag dan weliswaar geen Oblivion zijn op het gebied van omgevingen maar het is veel beter dan deel 1. Ik heb nu ook een baan gevonden in de stad en ben nu een smid. En heb ook nog eens promotie gemaakt =D
Nadat ik mijn eerste 'echte missie' had voltooid (Baas van de bandieten afslachten) ging ik naar de stad en kom ik daar vervolgens een man tegen die me achtervolgt en liedjes over me zingt Niet serieus

En ik heb geflirt met een man....xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 24, 2008 10:11 pm

Klinkt wel lol Lol

Zelf ben ik met Castlevania: Order of the Ecclesia een beetje bezig. Dadelijk maar weer eens de DS aanzetten. Pirate
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel speel jij 'at the moment'?
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
» Welk nummer luister je op het moment?
» Welke games speel jij graag?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: