Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel speel jij 'at the moment'?

Ga naar beneden 
+5
BloodSoul
Shino
RubenH
Chaos
Deathbones
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 25, 2008 7:24 pm

welke zou ik gaan spelen:

Super mario Kart, Super Mario RPG, Castlevania Order of Eclessia, Super smash Brothers, DKC, DKC 2?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 25, 2008 7:34 pm

Brave schreef:
welke zou ik gaan spelen:

Super mario Kart, Super Mario RPG, Castlevania Order of Eclessia, Super smash Brothers, Megaman 9, DKC, DKC 2?

Duidelijke keuze lijkt me zo
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 7:40 pm

Deathbones schreef:
Fable 2

Fucking geweldig dit spel. Doet me goed om te zien dat alle elementen van deel 1 terug zijn en ook nog eens verbeterd. De omgevingen zijn prachtig en om ook nog eens een hond bij je te hebben is helemaal tof. Ben echt reteblij dat de omgevingen een STUK groter zijn geworden. Het mag dan weliswaar geen Oblivion zijn op het gebied van omgevingen maar het is veel beter dan deel 1. Ik heb nu ook een baan gevonden in de stad en ben nu een smid. En heb ook nog eens promotie gemaakt =D
Nadat ik mijn eerste 'echte missie' had voltooid (Baas van de bandieten afslachten) ging ik naar de stad en kom ik daar vervolgens een man tegen die me achtervolgt en liedjes over me zingt Niet serieus

En ik heb geflirt met een man....xD

Wat een ontiegelijke k u t winkel is klote Bart Smit.
Ga ik kijken voor Fable 2, en zoals ik al voorspeld had, was het uiiiiiitveeeeeeeeeeeeeeerkocccccccht.
bahbahbah kut winkel. Dacht ik vanavond even lekker te kunnen Fable 2'en, maar nee hoor, moeten zij het weer lekker verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 8:01 pm

Das inderdaad best kut. Maar heb je dan ook naar de Games & Music store gekeken naast de C1000?
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 8:03 pm

Deathbones schreef:
Das inderdaad best kut. Maar heb je dan ook naar de Games & Music store gekeken naast de C1000?

SHIT
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 9:37 pm

Erken het nu maar gewoon Ruben, Molyneux wilt niet dat jij zijn spel koopt, hij koopt alle winkels voor je leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 9:58 pm

Nu je het zegt....ik had Molyneux bij de mediamarkt gezien O.o

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Molyneux
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 10:00 pm

Uhmm Brandon, bekijk die site waar je het plaatje vandaan hebt eens: www.straightgamer.net =')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 30, 2008 11:14 pm

xD

Ik heb gewoon via google afbeeldingen gedaan hoor Knipoog-lol

Anyways: Net ff wat Marble Blast Ultra gespeeld op XBLA arcade
Zat zowat de hele tijd te winnen van mijn tegenstanders met hele grote voorsprong xD
Daarna werden de hosts het zat en hebben ze het spel afgesloten =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimevr okt 31, 2008 9:16 am

Demo's van Battlefield Bad Company, Sonic the Hedgehog en BK N&B .

De eerste 2 vielen me zwaar tegen echt zwaar. en Banjo kazooie is gwn weer instant-buy. Weliswaar geen platformer maar voertuigen bouwen is ook vet. Ikl snap dus niet wat kLonewolf ligt te zeikenm dat wij het spel wel leuk vinden. Heb je btw bijgestaan deathbones op ND Ja

Bevalt ?jullie? Fable 2?
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimezo nov 02, 2008 4:21 pm

Fable 2 is echt geweldig, maar heb weinig tijd dus kan er weinig over vertellen Koning Knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 03, 2008 9:04 am

R uben schreef:
Fable 2 is echt geweldig, maar heb weinig tijd dus kan er weinig over vertellen Koning Knipoog

Heb je hem eindelijk? Sinds wanneer?

ON: Fifa 08 wii
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 03, 2008 9:28 am

Ik had ff wat gedownload voor de Mac waar je je Xbox 360 controller kunt aansluiten op de Mac. Dus ik dacht zo van Fuck Yeah, als ik nu een 100% werkende emulator kan vinden zoals Project 64 kan ik op een goede manier met mooie graphics en zonder framerate lag spelen. Maar nu komt het beste: Mac heeft geen enkele goed werkende emulator voor N64 OW JOEPIE Boos

Had wel ff Gex 3 gespeeld (op een emulator waarvoor je moet betalen om te kunnen saven.....jaaaaa....)
En het speelde echt soepel met een Xbox 360 controller als je helemaal zelf de knoppen kunt instellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimevr nov 07, 2008 9:19 am

Mario Party 3 op Project 64. Nooit kunnen spelen maar nu wel en nu zelfs met een betere controller in sommige opzichten Winnaar Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimevr nov 07, 2008 6:46 pm

Castlevania: Order of the Ecclesia
Dracula's Castle
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimeza nov 08, 2008 9:20 pm

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Logo

Dit is de droom van elke platform liefhebber. Schreeuw
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 10, 2008 12:15 am

Deathbones schreef:
Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Logo

Dit is de droom van elke platform liefhebber. Schreeuw

Bevalt ie ? Zal wel he Lol

Banjo Tooie 61 Puzzlos Ode aan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 10, 2008 12:23 am

Hij bevalt me TE goed. LittleBigPlanet is een harddrug xD

Een gekke japanner heeft zelfs een Tetris level gemaakt dat 100% werkt. Het spel zuigt de tijd erg snel op. Damn....

Echt een voorbeeld van hoe machtig de PS3 wel niet is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedo nov 13, 2008 11:43 pm

Gears 2

holy shit, dit is dus echt de beste shooter die ik ooit gespeeld heb. Ode aan ...
Graphics zijn ontzettend mooi en het spel zelf geeft je echt een adrenaline kick. Vooral toen ik met een Sniper Rifle zonder in te zoomen het hoofd van een Locust had afgeschoten. Daarnaast heb je niet zo'n stil personage dat niks zegt maar je leeft echt mee in het verhaal. Cut-scenes zijn prachtig en het verhaal is veel sterker dan deel 1.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 24, 2008 9:09 am

Need For Speed Undercover.
Ze zijn weer goede weg ingeslagen imo. Graphics bevallen me wel niet zo. Als je springt over een heuvel waarna je landt op de weg moet de auto normaal wiebelen of heen en weer gaan. Maar hier staat ie opeens, ook al spring je scheef. meteen op het wegdek. Nja Hij bevalt me tot nu toe goed en vindt hem weer eens een aanrader (gelukkig anders dan Prostreet.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 24, 2008 10:12 am

Nog steeds Gears 2
Zelden dat ik zo'n game uitgespeeld heb en meteen weer opnieuw wou beginnen.

Maar nog 2 dagen en dan is het tijd voor Banjo Kazooie =D

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 2122630771_1bba2de439
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 24, 2008 12:28 pm

Ook nfs undercover, vind een goed spel, gisteren nog gedownload
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 24, 2008 10:58 pm

omg....Banjo Kazooie XBLA is uitgesteld naar 3 December

Nog 9 dagen!! -___-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedi nov 25, 2008 9:05 am

Nee niet uitstellen -_____________- Deze game verdient het om vlug gespeeld te worden Hoera!

Uhmmm GOW 2 speel atm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitimedi nov 25, 2008 11:18 pm

Vandaag de Dead Space demo gespeeld

Helaas was deze ONTZETTEND kort maar de controls werken perfect en de sfeer is gewoon superb.
Daarnaast weten de vijanden je echt de stuipen op het lijf te jagen. Ook is er geen HUD waardoor de ervaring alleen maar realistischer wordt. Heb je de benen van die mennekes afgeschoten komen ze met de armen naar je toe gekropen xD Op het einde kreeg je nog een niet zo smakelijke scene te zien, laten we zeggen dat Isaac er even met zijn hoofd niet bij was =P

Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Dead_space_ea_video_game_image__1_
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel speel jij 'at the moment'?
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
» Welk nummer luister je op het moment?
» Welke games speel jij graag?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: