Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voetbaltopic

Ga naar beneden 
+2
BloodSoul
Chaos
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 22, 2008 11:11 am

We zijn er weer bij en dat is prima! Viva Italia!
Jaja Italië door naar de kwartfinales en gisteren is Nederland uitgeschakeld, het was wel gezellig though^^. Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 8:05 am

Chaos je bent een overloperxD. Italie lekker ook uitgeschakeld.. richtig!! en over Nederland: Ze hebben verdient verloren want de russen waren gwn beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 1:12 pm

Brave schreef:
Chaos je bent een overloperxD. Italie lekker ook uitgeschakeld.. richtig!! en over Nederland: Ze hebben verdient verloren want de russen waren gwn beter.
Ik ben geen overloper. Ik ben gewoon voor 2 teams i.p.v. ene #1 Nederland & #2 Italia. Italia is met penalty's uitgeschakeld. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 1:57 pm

Hoera voor Rusland! Is die hype hier tenminste weg voor een paar mensen die achter een bal aan lopen. Begrijp me niet verkeerd voetbal is tof, maar om als heel land de vlag uit te hangen, oranje kleding te dragen en overal met toeters rond te lopen vind ik dus echt ongelofelijk overdreven voor een paar mensjes die ballen in een net trappen. Maargoed, ik ben ook geen sport-fanaat Knipoog-lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 5:02 pm

Deathbones schreef:
Hoera voor Rusland! Is die hype hier tenminste weg voor een paar mensen die achter een bal aan lopen. Begrijp me niet verkeerd voetbal is tof, maar om als heel land de vlag uit te hangen, oranje kleding te dragen en overal met toeters rond te lopen vind ik dus echt ongelofelijk overdreven voor een paar mensjes die ballen in een net trappen. Maargoed, ik ben ook geen sport-fanaat Knipoog-lol

Nee gamen is erg diepgaand: wat op een paar knopjes drukken, is precies hetzelfde als wat jij hier zegt over voetballen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 6:24 pm

Zozo, iemand is hier op z'n teentjes getrapt

Zie jij dan mensen zich gaan verkleden voor games? De vlag uithangen voor Halo? Liedjes bedenken voor games? Neen.
En waarom leg je meteen het verband met Games, om mij te irriteren ofzo? =S
En ja, gamen is op knoppen drukken en voetballen is achter een bal aan lopen. Maar ze zijn beide bedoeld voor één ding: Plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 24, 2008 10:15 pm

Deathbones schreef:
Zozo, iemand is hier op z'n teentjes getrapt

Zie jij dan mensen zich gaan verkleden voor games? De vlag uithangen voor Halo? Liedjes bedenken voor games? Neen.
En waarom leg je meteen het verband met Games, om mij te irriteren ofzo? =S
En ja, gamen is op knoppen drukken en voetballen is achter een bal aan lopen. Maar ze zijn beide bedoeld voor één ding: Plezier.

Nee, ik wilde het eens vergelijken met een bekender fenomeen voor jou. Ik irriteer me er inderdaad aan als er zo oppervlakkig naar voetbal wordt gekeken. Het is een bruisende sport, transfers, competities en tactische dingen in het veld. Het is nog net ziet zover dat gamen een echte internationale sport/hobby wordt en iedereen de vlag buiten hangt of aanmoedigingsliedjes zingt, maar ik denk dat dat wel in de toekomst gaat gebeuren. Als jij zegt dat voetbal achter een balletje aan rennen is dan zeg ik dat gamen op knopjes drukken is/buttonbashen is. Ik ben het er inderdaad mee eens dat beide dingen bedoeld zijn voor plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 25, 2008 5:11 pm

Vanavond die Mannschaft. Ben eens benieuwd, normaal moeten ze gwn over de turken heen lopen.... de Turken hebben bijna niet eens 11 spelers in veld met al die vele schorsingen. Trotsteem wil ik dat de Duitsers verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 03, 2008 5:21 pm

Beetje laat maar .....







Duitsland heeft verloren!!! Spanje FTW :^^:

Volgend jaar spelen wij B dat betekent dus kaarten dus ik moet maar eens wat voorzichtiger gaan spelen anders heb ik in 1 seizoen 5 kaarten te pakken T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 02, 2008 1:06 pm

dalijk al 3e treaining van nieuwe seizoen. Moeten we 4 rondjes gaan rennen en daarna een stevig partijspel


Laatst aangepast door Brave op zo aug 03, 2008 11:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 02, 2008 1:26 pm

Brave schreef:
dalijk al 3e treaining van nieuwe seizoen. Moeten we 4 rondjes gaan rennen en daarna een stevig partijspel

De eerste training(en) van het seizoen gaan wij in de Zandgroeve of in het veld rennen als je terugkomt hangen je armen tot op je schoenen want je bent bekaf. In de zandgroeve is 1 heuveltje(3 m hoog) met aan weerszijden 2 paden naar bovenop en daar rennen we dan over en op het laatste dan zo'n berg van zwart zand van 6 m hoog ofzo oprennen. Ook zijn wel al eens op de brunsummerhei geweest, daar moesten we eerst zo'n trap op en bovenop was weer een weg langs de heuvel naar beneden en dat een stuk of 5/6 keer doen. Toen gingen we nog ff in het zand voetballenm weet je hoe zwaar dat is. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 03, 2008 2:26 pm

Mijn broertje begint maandag om 12 uur...
Ben eens benieuwd, hij zal wel bekaf terugkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 03, 2008 2:40 pm

Brytt schreef:
Mijn broertje begint maandag om 12 uur...
Ben eens benieuwd, hij zal wel bekaf terugkomen.
De Morning after is het ergst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 15, 2008 12:00 am

Voerendaal B2 - VVS B2 [2-4] Hoera!

Zaterdag : VVS B1- HAANRADE B1
Maandag : HAANRADE B1 - VVS V2
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 05, 2008 7:54 am

Beker: DVO B1- VVS B1 2-1

Ik maakt de goal voor ons Hoera!
en een sjieke Ode aan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 06, 2008 6:21 pm

Onze wedstrijd was afgelast, te weinig man. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 07, 2008 11:23 am

Chaos schreef:
Onze wedstrijd was afgelast, te weinig man. :/

Bijna rood gekregen gister Dom . Ik haalde een man op een riscovolle plaats ( rand 16 )vol van achteren om (wel niet met kwade bedoelingen fzo maar ik was gwn te laat). Toen ik de scheids naar afloop sprak zei hij: als de tegenstander had geprotesteerd en geschreeuwt vcoor een strafschop dan had ik rood gekregen. Dus ik hing aan een zijdendraadje. Schreeuw

De scheids beweerde dat ik hem in de 16 had neergehaald. maar ik vond hem er toch echt buiten. Miss was het dan maar geel geweest. Ik heb er nu iig geentje dus ben er erg blij mee.

uitslag: VVS B1 - Ceasar B1 O-O
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 07, 2008 12:52 pm

Ik dacht dat wij ook nu met kaarten gingen spelen, maar gelukkig niet. Hartstikke blij Ik legde er vorig seizoen ook wel eens eentje neer.XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 08, 2008 10:59 pm

Mijn broertje op de c speelt wel al met kaarten, iemand had gisteren geel en bij de tegenpartij hadden ze 3 gele kaarten.
Bij hoeveel gele kaarten mis je eigenlijk een wedstrijd..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 09, 2008 6:16 pm

Brytt schreef:
Mijn broertje op de c speelt wel al met kaarten, iemand had gisteren geel en bij de tegenpartij hadden ze 3 gele kaarten.
Bij hoeveel gele kaarten mis je eigenlijk een wedstrijd..?
Ik weet niet precies hoe de regel werkt, maar ik dacht als je een gele kaart te pakken hebt en je de wedstrijd erna ook al meteen een pakt dan ben je geschorst. Maarja ik dacht ook dat we met gele en rode kaarten gingen spelen, maar toen ik eens navroeg bleek dat je mocht kiezen en wij hebben er niet voor gekozen. Ode aan ... Ode aan ... Ode aan ...

Donderdag: UOW '02 B2 - Abdissenbosch B1. Hopelijk hebben we nu wel 11 man, want anders hebben we verloren of moeten we met minder man de wedstrijd spelen en dat is nogal irritant extra inzetten en rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 10, 2008 7:56 am

Brytt schreef:
Mijn broertje op de c speelt wel al met kaarten, iemand had gisteren geel en bij de tegenpartij hadden ze 3 gele kaarten.
Bij hoeveel gele kaarten mis je eigenlijk een wedstrijd..?

Ik mocht er 3 hebben in de c en dan werd ik geschorst voor 2 wedstrijden fzo. Ik hoefde er nog maar 1 en dan werd ik geschorst Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 11, 2008 11:17 pm

1ste competitiewedstrijd:

UOW B2 - Abdissenbosch B1: 1-1, niet bepaald mijn westrijd though. Verward Maarja "laten we 't maar op
'n akkoordje gooien dan".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 13, 2008 1:54 pm

Jetzt geht es wieder los. Dadelijk om kwart over 1 op A'bosch zijn, thuis tegen RKHBS. Nu ff de voetbalspullen in me tas smijten en wat eten en dan vetrek ik maar eens. Ik hoop dat het beter gaat dan tegen UOW'02 Ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 29, 2008 8:20 am

Scharn B2- VVS B1 4-4
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 10, 2008 10:02 pm

Fuck, na de stop, waarin we nog 1 oefenwedstrijd tegen Doenrade spelen, moeten we meteen tegen De Leeuw, die zijn sterk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Voetbaltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voetbaltopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Sporten-
Ga naar: