Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voetbaltopic

Ga naar beneden 
+2
BloodSoul
Chaos
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedo apr 24, 2008 10:12 pm

Nou ik doe dus aan voetbal wie nog meer hier? Of wil je iets vertellen over actueel voetbalnieuws? Post dan in deze topic. :D
----
PSV kampioen Eredivisie 2008
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
BloodSoul
Newb
Newb
BloodSoul


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 30
Registration date : 19-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimeza apr 26, 2008 12:25 pm

Ik voetbal in hetzelfde team als jou dus ik doe ook aan voetbal :P
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimezo mei 11, 2008 4:11 pm

Ik zat vroeger in jullie team, dus ik zat vroeger op voetbal. Ik wel nog elke Zondag avond Studio Sport etc. ik hou het wel een beetje bij enzo. Maar ik ben blij dat ik het zelf niet meer doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema mei 12, 2008 6:33 pm

Voetbal is de bom, ik vind het gewoon de vetste sport die er is, omdat het een sport is met veel diepgang, hockey trouwens ook, tennis vind ik b.v. een sport met weinig diepgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema mei 12, 2008 7:03 pm

Ik zit natuurlijk ook op voetbal bij de c1 van Schaesberg. Binnekort B1 btw :P.
Voetbal vind ik vet omdat het idd veel diepgang kent. Je kunt weet ik niet hoeveel strategieen bedenken om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. Alleen moet je het wel begrijpen en niet met houtenplanken in het team zitten want dan kun je er net zo goed onderuit gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema mei 12, 2008 7:12 pm

Dino schreef:
Ik zit natuurlijk ook op voetbal bij de c1 van Schaesberg. Binnekort B1 btw :P.
Voetbal vind ik vet omdat het idd veel diepgang kent. Je kunt weet ik niet hoeveel strategieen bedenken om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. Alleen moet je het wel begrijpen en niet met houtenplanken in het team zitten want dan kun je er net zo goed onderuit gaan.
Nee, je moet zeker een beer in de verdediging zetten, hé? Dan ken ik er wel ene, Dino. :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema mei 12, 2008 10:48 pm

Chaos schreef:
Dino schreef:
Ik zit natuurlijk ook op voetbal bij de c1 van Schaesberg. Binnekort B1 btw :P.
Voetbal vind ik vet omdat het idd veel diepgang kent. Je kunt weet ik niet hoeveel strategieen bedenken om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. Alleen moet je het wel begrijpen en niet met houtenplanken in het team zitten want dan kun je er net zo goed onderuit gaan.
Nee, je moet zeker een beer in de verdediging zetten, hé? Dan ken ik er wel ene, Dino. :pirat:

Is nog atijd beter dan een houten plank in de verdeding zetten, he Chaos? :shock:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedi mei 13, 2008 4:44 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Dino schreef:
Ik zit natuurlijk ook op voetbal bij de c1 van Schaesberg. Binnekort B1 btw :P.
Voetbal vind ik vet omdat het idd veel diepgang kent. Je kunt weet ik niet hoeveel strategieen bedenken om het je tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken. Alleen moet je het wel begrijpen en niet met houtenplanken in het team zitten want dan kun je er net zo goed onderuit gaan.
Nee, je moet zeker een beer in de verdediging zetten, hé? Dan ken ik er wel ene, Dino. :pirat:

Is nog atijd beter dan een houten plank in de verdeding zetten, he Chaos? :shock:

Een beer rent als een kip zonder kop, een houten plank blijft teminste nog op zijn eigen positie staan. :king:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:20 pm

Niet de hele tijd over Kriescher praten (heeft het over kip zonder kop en houtenplank :p :scratch:
Lijkt me wel vet om een beer in je team te hebben, alleen zou die veel gele en rode kaarten krijgen. En als ie iemand opeet mag hij waarschijnlijk nooit meer voetballen. Maar een plank valt de hele tijd om en heb je de goal open staan....Moeilijke keuzes dus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimewo mei 14, 2008 8:03 am

Gisteren vond ik dit trouwens:

Seedorf wil niet met Van Basten naar het EK
13/05/2008 12:15

Na maandenlang twijfelen heeft Clarence Seedorf een besluit genomen: de 32-jarige middenvelder van AC Milan gaat niet met Oranje naar het EK. Het beleid van Marco van Basten is de oorzaak van de (tijdelijke) breuk.

'Hij moet me gewoon niet, klaar', kapittelt Seedorf de bondscoach in de nieuwe Voetbal International. In het uitgebreide interview gaat de 32-jarige middenvelder dieper in op zijn beweegredenen.

Seedorf kwam aanvankelijk helemaal niet voor in de plannen van Van Basten. De bondscoach die na het EK in 2004 aantrad, riep de speler van AC Milan pas in november 2006 voor de eerste maal op. Seedorf werd ook nadien geen vaste waarde. Hij mocht vijf keer in de basis beginnen en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen.

De afzegging voor het EK betekent niet per definitie dat er een einde is gekomen aan de Oranjeloopbaan van de 87-voudig international. Seedorf hoopt na het EK een nieuwe start te kunnen maken onder toekomstig bondscoach Bert van Marwijk.

Seedorf is de tweede international die niet meer met Van Basten wil samenwerken. Eerder bedankte Mark van Bommel voor de eer, nadat de bondscoach zich in het openbaar kritisch had uitgelaten over zijn spel. Ook met Ruud van Nistelrooy verschilde Van Basten lange tijd van mening. De spits van Real Madrid keerde na een aantal goede gesprekken terug in Oranje.

In de nieuwe Voetbal International, die woensdag uitkomt, staat Seedorf uitgebreid stil bij zijn twijfels en beweegredenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimewo mei 14, 2008 7:14 pm

Ach Seedorf stel zich wat aan, als hij gewoon niet de speler is die van Basten zoekt dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zielig lopen te doen dat hij geen basisplaats krijgt. Hij moet het gewoon accepteren, vroeger dacht Seedorf dat hij de "redder" van Oranje was dus nu loopt hij rond met een ego van hier tot Tokio. Seedorf kon het niet waarmaken bij Oranje en nu wilt van Basten hem nog een kans geven en haakt hij af. Ik weet niet of Seedorf zo'n verschil maakt, we hebben genoeg goede middenvelders zoals Van der Vaart en Sneijder. :clown:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedo mei 15, 2008 7:38 am

Chaos schreef:
Ach Seedorf stel zich wat aan, als hij gewoon niet de speler is die van Basten zoekt dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zielig lopen te doen dat hij geen basisplaats krijgt. Hij moet het gewoon accepteren, vroeger dacht Seedorf dat hij de "redder" van Oranje was dus nu loopt hij rond met een ego van hier tot Tokio. Seedorf kon het niet waarmaken bij Oranje en nu wilt van Basten hem nog een kans geven en haakt hij af. Ik weet niet of Seedorf zo'n verschil maakt, we hebben genoeg goede middenvelders zoals Van der Vaart en Sneijder. :clown:


Begrijp wel wat je bedoelt en ben het er ook gedeeltelijk mee eens. Maar mijn punt is waarom hebben nu al 2 spelers meningsverschillen met de trainer? Volgens mij is die Van Basten een eigenaardig menneke :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedo mei 15, 2008 4:15 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Ach Seedorf stel zich wat aan, als hij gewoon niet de speler is die van Basten zoekt dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zielig lopen te doen dat hij geen basisplaats krijgt. Hij moet het gewoon accepteren, vroeger dacht Seedorf dat hij de "redder" van Oranje was dus nu loopt hij rond met een ego van hier tot Tokio. Seedorf kon het niet waarmaken bij Oranje en nu wilt van Basten hem nog een kans geven en haakt hij af. Ik weet niet of Seedorf zo'n verschil maakt, we hebben genoeg goede middenvelders zoals Van der Vaart en Sneijder. :clown:


Begrijp wel wat je bedoelt en ben het er ook gedeeltelijk mee eens. Maar mijn punt is waarom hebben nu al 2 spelers meningsverschillen met de trainer? Volgens mij is die Van Basten een eigenaardig menneke :P
Ach man je moet daar niet zo zwaar aan tillen, zat goede spelers die wel meedoen.:)

Btw: ZENIT WINT DE UEFA CUP!!! Go Dick Advocaat!(met zijn slechte wissel van het ek 2004, kan het me ook nog herrineren, wij op voetbalkamp zitten we in onze kantine haalt hij Robben, een van de betere spelers toendertijd eruit)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedo mei 15, 2008 5:11 pm

Chaos schreef:
Brave schreef:
Chaos schreef:
Ach Seedorf stel zich wat aan, als hij gewoon niet de speler is die van Basten zoekt dan heeft hij gewoon pech en moet hij niet zielig lopen te doen dat hij geen basisplaats krijgt. Hij moet het gewoon accepteren, vroeger dacht Seedorf dat hij de "redder" van Oranje was dus nu loopt hij rond met een ego van hier tot Tokio. Seedorf kon het niet waarmaken bij Oranje en nu wilt van Basten hem nog een kans geven en haakt hij af. Ik weet niet of Seedorf zo'n verschil maakt, we hebben genoeg goede middenvelders zoals Van der Vaart en Sneijder. :clown:


Begrijp wel wat je bedoelt en ben het er ook gedeeltelijk mee eens. Maar mijn punt is waarom hebben nu al 2 spelers meningsverschillen met de trainer? Volgens mij is die Van Basten een eigenaardig menneke :P
Ach man je moet daar niet zo zwaar aan tillen, zat goede spelers die wel meedoen.:)

Btw: ZENIT WINT DE UEFA CUP!!! Go Dick Advocaat!(met zijn slechte wissel van het ek 2004, kan het me ook nog herrineren, wij op voetbalkamp zitten we in onze kantine haalt hij Robben, een van de betere spelers toendertijd eruit)


Nu je het daarover hebt he . Kijk een quote van iemand die poste op vi.nl .
Ik vond hem wel grappig :P

• Arjen Robben: 'Onbegrijpelijk dat Advocaat die Arsjavin niet wisselde.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 8:02 am

FC Groningen heeft nieuwe baas op het middenveld
15/05/2008 16:20

Oluwafemi Ajilore is Groninger. De Nigeriaanse middenvelder van FC Midtjylland heeft ook de medische keuring doorstaan en tekent voor vijf jaar. Hij kost de FC Groningen 3,3 miljoen euro.

Manager technische zaken Henk Veldmate is niet bang voor aanpassingsproblemen. 'Hoewel hij van Afrikaanse komaf is, is Femi inmiddels gewend in het Europese voetbal te spelen.'

Ook zal Oluwafemi niet anoniem rondlopen. 'Femi is op het middenveld de baas, zoals ze dat zo mooi noemen. Hij heeft een goed gevoel voor positie, weet het spel te verdelen en is rustig aan de bal.'

De aanwinst ziet het zitten om aan de slag te gaan in stadion Euroborg. 'De indruk die ik van de club, het stadion en de stad heb gekregen, is perfect. Ik ben heel blij met deze stap. FC Groningen is voor mijn gevoel een club die bij me past.'

Met zijn transfersom van 3,3 miljoen is Oluwafemi de duurste aankoop aller tijden van de Noorderlingen. Hij pakt de eerste plaats af van Marcus Berg, voor wie FC Groningen vorig jaar drie miljoen neerlegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema mei 19, 2008 11:01 pm

Net terug van Klimmania, 3-2 verloren. Roel en Sharif vertrekken naar Schaesberg(kijk maar uit Brian Horsch! :pirat: ) en wij krijgen 1 keeper en 2 middenvelders erbij wat betekent dat ik nu voor altijd in de verdediging gedoemd blijft te staan. O.o Vandaag ook links centrale middenvelder gespeeld, best wel leuk voor de afwisseling alleen het rennen, hele goed conditie moet je hebben, ik ben een verdedigersconditie gewend.

Edit: en ik heb weer me (linker-)pols gekneusd, laatste keer was tijdens Boarding Soccer toernooi dat me dat is overkomen, tsja ik viel weer dus houd je mond maar Britta en Brian. :pirat: :tongue:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimeza mei 24, 2008 6:54 pm

Woedende Ferguson hekelt leiding Real Madrid


24/05/2008 12:03

Alex Ferguson is het gedrag van Real Madrid meer dan zat. De coach van Manchester United haalde vrijdag fel uit naar de Spaanse clubleiding, die probeert Cristiano Ronaldo los te weken.

De Schot voelde zich geroepen te reageren na opmerkingen van Real-voorzitter Ramón Calderón. De preses had eerder gezegd dat 'slavernij al lang geleden is afgeschaft en dat niemand een speler kan verhinderen naar een andere club te gaan'. Dat schoot bij Ferguson in het verkeerde keelgat.

'Je raakt gewend aan Madrids handelwijze met dit soort situaties. De manier waarop Calderón praat, de manier waarop Schuster praat, ze gebruiken Marca als middel om spelers te ontwrichten. Ze weten dat Ronaldo nog een contract voor vier jaar heeft, maar Calderón begint te praten over de slavernij die jaren geleden was afgeschaft. Herinneren ze Franco nog?'

Ferguson verwees naar het verleden waarin Real flinke steun had gekregen van dictator Franco, die er op tal van onfrisse manieren voor heeft gezorgd dat De Koninklijke werd bevoordeeld.

Ferguson noemde Barcelona als voorbeeld van een club die zich wél weet te gedragen. 'Ook zij zullen geïnteresseerd zijn in Ronaldo, maar ze zeggen het niet. Natuurlijk hebben ook andere clubs zich gemeld voor onze beste spelers. Maar zij verlagen zich niet tot de nonsens van Madrid.'

'Real heeft geen geweten. Ze denken dat ze iedereen kunnen overvallen en over iedereen heen kunnen lopen, maar dat zal hen bij ons niet lukken. We hebben Van Nistelrooy en Beckham ook alleen maar verkocht omdat we dat zelf wilden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimeza mei 24, 2008 8:04 pm

Vanavond: Nederland - Oekraïne wat denken jullie dat de uitslag wordt? Ik denk 2-0 voor Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimevr mei 30, 2008 12:22 am

Vanavond Nederland-Denemarken dacht ik,

Ik voorspel dat het 1-1 word.
Dat heb ik in mijn kristallen bol gezien.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimevr mei 30, 2008 8:11 am

Dat zien we ook aan het tijdstip waarop je gepost hebt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:21 pm

Morgen toernooi in Vaesrade tegen ook teams uit de competite van dit jaar oa. RKDFC(1-1); Klimmania(2-3); Kerkrade West(0-1). REVANCHE! :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:58 pm

Morgen toernooi en zondag ook. Zaterdag met c1 en zondag met nieuwe b1. Teams weet ik niet maarja verheug me het meest op toernooi met nieuwe b1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimema jun 09, 2008 8:37 pm

Iig wij zijn 2 weken geleden 2de van de poule geworden, 3 goals in totaal, 2 dankzij 2 domme lage voorzetten.XD

Iig EK is nu aan jengel, Roemenië - Frankrijk. Dadelijk de afslachting van Nederland en morgen poule D.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimeza jun 14, 2008 12:05 am

YAAAAAAAAYYYYYY Nederland weer GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hartstikke blij Knipoog-lol Duimpjes omhoog Hoera! :^^: :pirat:

We zijn volgens mij al door!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitimedi jun 17, 2008 10:41 pm

Rust:

Ned-Roe: 0-0; Ita-Fra: 1-0

Nederland was al geplaatst na 2 wedstrijden en bij deze stand is Italië ook geplaatst voor de volgende ronde. Italië scoorde overigens uit een penalty en ik dacht Abidal ofzoiets heeft een rode kaart gekregen die had Toni van achteren "getackled" in de 16, terwijl Toni vrij kon schieten: extra wegnemen van een scoringskans = rode kaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Voetbaltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voetbaltopic   Voetbaltopic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voetbaltopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Sporten-
Ga naar: