Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Favoriete ontwikkelaars

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Favoriete ontwikkelaars Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete ontwikkelaars   Favoriete ontwikkelaars I_icon_minitimedi aug 05, 2008 12:05 pm

Wat is jouw favoriete ontwikkelaar van games? En waarom? Ik zal effe mijn lijst posten in willekeurige volgorde.


Rareware
Favoriete ontwikkelaars 446960
o.a bekend van: Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Goldeneye, Conker's Bad Fur Day
Waarom deze ontwikkelaar?: Rareware is voor mij de koning van platform games, ze weten precies hoe ze de speler het beste kunnen entertainen. De platform games zitten vol humor, fantasie en geweldige gameplay. Wat ik vooral waardeer is de gekke humor die Rare soms gebruikt in de games (it's mr.Pants, Conker's Bad Fur Day). Maar niet alleen in het platform-gebied doet Rare het goed. Met Goldeneye 64 hebben ze bewezen dat ze ook hun weg weten rondom de shooters. Goldeneye wordt nog steeds gezien als 1 van de beste shooters en zelfs nog 1 van de beste games uit de geschiedenis. Nu Rareware overgestapt is naar Microsoft ging het een stuk slechter i.v.m vroeger. Perfect Dark Zero sloeg niet aan en was een teleurstelling vergeleken met Perfect Dark. Maar wie weet kunnen ze het allemaal nog rechtzetten met Banjo Kazooie Nuts & Bolts, ik kijk stiekem toch uit naar die game ook al ben ik onzeker over de verandering van de gameplay.

Capcom
Favoriete ontwikkelaars Capcom_logo
o.a bekend van: Megaman, Phoenix Wright, Resident Evil, Okami, Zack & Wiki
Waarom deze ontwikkelaar?: Kijk eens naar de bovenstaande games en je ziet waarom Capcom geweldig is. Veel uitleg is hier niet nodig =P

Blizzard
Favoriete ontwikkelaars 83
o.a bekend van: World of Warcraft, Diablo 1,2 en 3, Starcraft
Waarom deze ontwikkelaar?: Koning van online-games, World of Warcraft = Winnen.

Intelligent Systems
Favoriete ontwikkelaars Intelligentsystemslogo
o.a bekend van: Paper Mario, Mario & Luigi Superstar Saga, Advance Wars
Waarom deze ontwikkelaar?: Ik hoef geen rpg's met ontzettend diepe gameplay, diep verhaal en muren aan teksten. Daarom vind ik Paper Mario TTYD de beste game ooit. Het bewijst dat je niet een ontzettend uitgewerkt verhaal nodig hebt om een persoon emotioneel te raken. Ook de dialogen in Paper Mario vind ik ontzettend leuk gedaan, eindelijk is Bowser geen lamme zak meer die alleen een prinses ontvoert maar hier heeft hij echt een eigen karakter. Mario zegt echter geen enkel woord maar dat moeten ze ook juist zo houden. Kortom: Top-ontwikkelaar

The Behemoth
Favoriete ontwikkelaars Behemoth_logo_big
o.a bekend van: Alien Hominid
Waarom deze ontwikkelaar: Een ontzettend kleine groep mensen die eerst flash-spelletjes op Newgrounds maakten hebben. Het begon eerst met een simpel spelletje genaamd Alien Hominid, die spel sloeg zo enorm aan dat ze gingen werken aan een volledige console versie ervan en werd de ontwikkelaar: The Behemoth gevormd. De games zijn volledig met de hand getekend, elke omgeving en personages die je ziet. 27 Augustus komt hun volgende game uit genaamd Castle Crashers die 3 jaar in ontwikkeling is geweest (!).
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete ontwikkelaars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je favoriete tv-serie?
» Top 10 favoriete games
» Favoriete bands
» Wat zijn je favoriete franchises?
» Favoriete albums/soundtracks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobbyvania intern :: Archief-
Ga naar: