Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?

Ga naar beneden 
+7
Brytt
*Benteee
Brave
Daily
Deathbones
RubenH
Chaos
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:31 pm

Zoals de titel zegt wat zijn jouw favoriete tv zenders en programma's? Ik kijk regelmatig naar Discovery of National Geographic en ook heb ik regelmatig MTV opstaan.
Discovery: Ultimate survival, Dirty jobs, MythBusters
National Geographic: kijk ik af en toe een programma op over China, de bouw van de Cinese Muur, de keizers en de aanvallen op het rijk.
MTV: True life, My super sweet sixteen is af en toe wel geinig om te zien: hoe verwaant die zijn, made.

Nu jullie. :(P):
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:35 pm

Net 5 =D,

Er komt geweldige goede/comische/meesterlijke/spannende tv-series op.
Dat is echt een zender voor mij.
Ik kijk ook wel eens naar Veronica, maar dan vooral in de Meimaand Filmmaand Hartstikke blij

Ik kijk ook veel National Geographic Channel, vooral op Zaterdag ochtend om eens goed wakker te worden XD

Ik kijk op Net 5 naar:
Will and Grace, Desperate Housewives, Sex and the City (dat komt vooral dat mijn zus er veel naar kijkt, en dan kijk ik maar mee), Charmed ennoemmaar op veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:37 pm

Comedy Central (vooral 's avonds)

Vandaag South Park weer (aflevering waar Cartman een Wii wilt hebben)

TV-Series kijken we alleen op DVD en films meestal Net 5 of Veronica
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimezo jun 01, 2008 6:13 pm

Ja idd, net 5 en veronica hebben goede films
Terug naar boven Ga naar beneden
Daily

Daily


Aantal berichten : 8
Registration date : 11-05-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:13 pm

Ik kijk ook meestal naar net5 en Veronica om de goeie films en Comedy Central vind ik ook wel leuk om naar te kijken. Series keek ik vroeger altijd maar ik keek steeds minder dus toen ben ik maar gestopt :=(:
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:19 pm

Ik vind het ook irritant dat Desperate Housewives steeds weer begint en stopt, zo kan je het nooit fatsoenlijk volgen :=(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:22 pm

Desperate Housewives kijk ik al niet meer, vind het verhaal een beetje omlaag gaan en het word nu echt tè random allemaal. Maarja, tenminst beter dan Lost
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:23 pm

Deathbones schreef:
Desperate Housewives kijk ik al niet meer, vind het verhaal een beetje omlaag gaan en het word nu echt tè random allemaal. Maarja, tenminst beter dan Lost

Soms is het een soap :=(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimewo jun 25, 2008 9:17 pm

Mijn mening is veranderd. Ik kijk nu liever Net 5 dan Rtl 4. Ben laatste tijd steeds meer films gaan kijken op net 5 en kijk dus daar ook meerdere films op. De laatste tijd ben ik Wimbledon ( Groot tennis toernooi) het volgen op Net 5.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Benteee




Aantal berichten : 1
Registration date : 30-06-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema aug 04, 2008 11:47 pm

natuurlijk net 5!! Hartstikke blij
daar heb je de leukste series hoewel ze niet egt lang op de tv zijn en dan komen er alweer nieuwe maarja.. army wives, gossip girl( de nieuwste), natuurlijk greys anatomie, charmed enzo..
er komt ook binnekort een nieuwe serie --> pushing daisies.. m'n zus heeft daar een paar afleveringen in engeland gezien, hij schijnt egt melig te zijn. nogal onzin maar wel grappig.. over mensen tot leven kunnen laten komen door ze aan te raken maar wel voor maar een minutje dan moet hij ze weer aanraken en dan gaan ze weer dood.. als je dat niet doet.. jaa.. dat moeten jullie maar zien..
ook heeft net 5 meestal de leukste films, ookal heb ik de meeste al 5ooox gezien omdat ze zo vaak op tv komen..
xx Bente
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimedi aug 05, 2008 11:38 am

FF updaten:

Ik kijk regelmatig naar Discovery of National Geographic en ook heb ik regelmatig MTV opstaan.
Mijn favoriete programma's
Discovery: Ultimate survival, Survivorman, MythBusters en Dirty Jobs
De laatste 2 heb ik niet zo veel heen gekeken de laatste tijd, ik vind die survivalprogramma's best wel interessant. Ook On the Run is wel cool, hoe een bandiet de politie steeds te snel af is totdat ze hem uiteindelijk bij de kraag vatten.
National Geographic kijk ik minder dan Discovery en heb ik niet echt een favoriete serie op. Als er iets interessants op is, laat ik het gewoon opstaan.
MTV: True life, My super sweet sixteen af en toe, made.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimedi aug 05, 2008 8:53 pm

Ik ben het met Bente eens, net 5 is meestal de leukste zender.
Maar soms heeft rtl 5 ook wel leuke series, bijv, project catwalk enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joar
Newb
Newb
Joar


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimewo aug 06, 2008 11:10 pm

Ik het ongeveer dezelfde smaak als die van Stefan (Behalve MTV) Ik kijk eigenlijk niet veel tv, maar wel op zondag want dan is Surviverman en Ultimate survival op tv! :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimedo aug 07, 2008 8:03 am

Ik kijk eigenlijk niet veel tv. We hebben veel DVD-Boxen thuis van de leukste tv-series (Two and a Half Men, King of Queens, Keeping up Appearances). Soms zet ik wel eens Comedy Central op voor South Park en meestal Veronica als er een leuke film op is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr aug 08, 2008 3:49 pm

Joar schreef:
Ik het ongeveer dezelfde smaak als die van Stefan (Behalve MTV) Ik kijk eigenlijk niet veel tv, maar wel op zondag want dan is Surviverman en Ultimate survival op tv! :P
WOOT! Winnaar Ultimate surival is het vetst van de 2 met Bear Grylls.XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimeza aug 23, 2008 6:23 pm

Really good protein. XD

Bear Grylls die een schorpioen nuttigt.
https://www.youtube.com/watch?v=IqkIDd0hFbI&feature=related

Valt jou, Joar, het ook op dat zijn gezicht altijd hetzelfde betrekt als hij een slang, spin of schorpioen eet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimedi aug 26, 2008 3:24 pm

Wat fijn om weer terug op het forum te zijn:)


Maar, ik keek de laatste tijd altijd Grey's Anatomy. Maarja, daar heb ik nou geen zin meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
!Moi




Aantal berichten : 4
Registration date : 16-05-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimeza aug 30, 2008 8:33 pm

grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise! grey's antomy &private practise!

i love it,
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimeza aug 30, 2008 8:34 pm

Ik krijg zo het gevoel dat ik dubbel zie...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr nov 28, 2008 4:43 pm

Chaos schreef:
Ik krijg zo het gevoel dat ik dubbel zie...

Ja ik heb dat gevoel ook Niet serieus
ontopic: CSI en House, Invasion
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr nov 28, 2008 5:48 pm

Deze topic heeft meer Columbo nodig:

Columbo
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimevr nov 28, 2008 9:16 pm

National Geographic: Is it real?

Best leuk programma, gisteren was er iets over geesten op. Vandaag over Bigfoot. Ze laten beeldmateriaal zien en wetenschappers geven hun mening erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jan 26, 2009 8:22 pm

Will and Grace, echt zoooo geweldig Rolling on Floor of




En dit is echt fenomenaal




Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimema jan 26, 2009 11:34 pm

Even een dosis humor aan dit gesprek toevoegen:

Two and a Half Men


Frasier
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitimedi jan 27, 2009 12:57 am

Deathbones schreef:
Even een dosis humor aan dit gesprek toevoegen:

Two and a Half Men


Frasier

I luvvv two and a half men Hoera!

ot: Janice Dickinson Modelling Agency. I like modellenseries:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?   Wat is jouw favoriete TV zender + programma's? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete ontwikkelaars
» Wat is je favoriete tv-serie?
» Top 10 favoriete games
» Favoriete bands
» Favoriete albums/soundtracks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: TV & Film-
Ga naar: