Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verlanglijstje versie 2.54

Ga naar beneden 
+3
Chaos
Brave
Deathbones
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimezo mei 25, 2008 10:36 pm

Oké, heb ff een nieuwe aangemaakt. Jullie kennen de drill
De procenten geven aan hoe erg ik er naar uitkijk en zijn dus geen cijfers die ik denk dat de games zullen krijgen.

- Metal Gear Solid 4 93%
- LittleBigPlanet 92%
- Banjo Kazooie 3 60%
- Resistance 2 70%
- Spore 50%
- Ninja Gaiden 2 40%

Metal Gear Solid 4 gaat enorm kont schoppen. Er zitten cut-scčnes in van 90 (!) minuten
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema mei 26, 2008 8:18 am

Nu je het zegt Banjo Kazooie 3 zal ik ook een beteje naar uit kijken maar ik kjk eerst hoe jij hem vindt :D Jij weet dat meetsal toch allemaal :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema mei 26, 2008 5:43 pm

No More Heroes(Wii) : 75%
Medal of Honour: Heroes 2(Wii) : 78%
Castlevania: Order of Ecclesia(DS) : 85%
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 12:37 am

Fable 2 -> 100%
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 7:55 am

Wanneer komt fable 2 uit eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 8:08 am

Q4 2008
Terug naar boven Ga naar beneden
Joar
Newb
Newb
Joar


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Two worlds   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 3:37 pm

Mijn broer gaat Two Worlds downloaden, en Ruben jij hebt het =). Hoe is het eigenlijk? Vond je het een stom spel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 3:47 pm

Ruben vindt Two World crap dacht ik, je moet Diablo 2 downloaden als dat lukt. Plezier gegarandeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:28 pm

Hmm, smaken verschillen uiteraard, maar je moet niet Two Worlds downloaden omdat je Oblivion goed vond, want Two Worlds is zooooooooo min dat je het niet eens in dezelfde zin van Oblivion mag noemen. Ik raad je echt echt echt Fable; The lost chapters aan te downloaden :^^:

Maar Two Worlds is op alle fronten niet leuk, het is zelfs een beetje deprimerend.
Voice-acting;; zo slecht heb je het nog nooit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 4:51 pm

Ik ben het twijfelen of ik SSBB zou kopen. Ben er noiet zo'n fan van maar blijft altijd leuk. En even over sonic and the secret rings he, is het een aanrader. Heb zin in een lekker uitdagend sonic spel maar is deze het waard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr mei 30, 2008 5:09 pm

voor 15 euro lijkt me wel

Boven de 30 euro denk ik niet
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimedi jun 10, 2008 10:54 pm

Sid Meier's Civilization Revolution voor de Xbox 360 komt deze week op 13 Juni uit. Lijkt me een hele leuke game.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr jun 20, 2008 8:43 pm

Heb een verschrikkelijk mooi spel op het oog, had er al eerder over gehoord en het schijnt echt fantastisch te zijn.

Shadow of the Colossus

Net als in ICO draait het in Shadow of the Colossus om twee personages. Het grote verschil is dat in dit spel één van deze personages dood is, namelijk de vriendin van de held. Jij als held bent stapelverliefd op haar en zal er alles aan doen om haar weer tot leven te wekken. Uiteraard gaat dat niet zomaar. De enige manier om je vriendin weer tot leven te wekken is door zestien giganten te verslaan.

Deze zestien enorm grote wezens zul je moeten opsporen en doden. Dat kan nog eens een aardig klusje worden, want de wereld in Shadow of the Colossus is enorm groot. Gelukkig heeft onze held een paard tot zijn beschikking en kun je snel en eenvoudig door de wereld reizen. Je zult tijdens je reis geen vijanden tegenkomen, de enige vijanden in het spel zijn die zestien giganten. De pers is er laaiend enthousiast over.

pics
Verlanglijstje versie 2.54 Shadow_of_the_Colossus_29109
Verlanglijstje versie 2.54 59046
Verlanglijstje versie 2.54 79747_shadow_colossus

Muziek


Oh ja, en het spel kost nog steeds 70 euro
:X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema jun 23, 2008 8:22 am

Super Smash Bros Brawl.

Kijken of mijn opa en oma hem 1/2 dagen voor release binnen kunnen halen. Ik denk van niet6 aangezien er een enorme run op SSBB en in elk gamemagazine er wel een artikel over in staat. Maja niet geschoten is altijd mis. Anders zal ik hemw el rond kerstmis krijgen xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema jun 23, 2008 1:43 pm

Vernieuwde lijst!

- LittleBigPlanet
- Shadow of the Colossus
- Ape Escape 3
- De Blob
- Viva Pinata 2
- Strong Bad's Cool Game for Attractive People (voor mij dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimewo jun 25, 2008 5:14 pm

Is dat Viva Pinata wat? Volgens mij is het gewoon stomme beestjes opvoedenxD. Heb er namelijk nog niet veel over gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimewo jun 25, 2008 6:25 pm

gewoon een simulatie-game, eigen tuin bouwen, inwoners krijgen, geld verdienen etc.
Je voedt ze eigenlijk niet op maar je bent gewoon de heerser van het Pinata-rijk. Je kunt ze kapotslaan voor snoep voor andere Pinata's (bruut). Tis meer een game voor even een kwartiertje ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr jun 27, 2008 6:45 pm

Ik zit te twijfelen tussen SSBB, No More Heroes en Guiar Hero: Aerosmith, omdat ik nog graag een Wii game voor deze vakantie wil hebben(om de saaie uurtjes op te vullen). Ik denk dat SSBB afvalt, want:
1. Er zitten veel glitches in het spel.
2. Ik ben geen fan van de Smash Bros serie, ik heb geen van de andere delen in bezit en na 3 potjes Melee had ik het al ver gezien.

Ik denk No More Heroes ook niet, want:
1. Het is geen game die je uitspeelt en daarna nooit meer oppakt.
2. Ik ben niet echt bekend met de game.

Dus ik denk dat het Aerosmithy wordt, lekker weer de uurtjes wegjengelen op mijn gitaar en ik pak GH ook regelmatig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr jun 27, 2008 7:07 pm

Fuck deze schijt, Shadow of the Colossus is opeens magisch van de aardbodem verdwenen. Al die andere oude kut-spellen op de PS2 hebben ze wel nog maar dit niet. Kutwinkels hier -___-
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr jun 27, 2008 8:25 pm

Deathbones schreef:
Fuck deze schijt, Shadow of the Colossus is opeens magisch van de aardbodem verdwenen. Al die andere oude kut-spellen op de PS2 hebben ze wel nog maar dit niet. Kutwinkels hier -___-
Zoiets heet uitverkocht/niet meer in assortiment opnemen. Ik denk niet dat elke winkel nog alle PS2 spellen heeft. De PS2 is zowiezo langzaam aan het doodgaan en de PS3 krijgt meer aandacht. Daarom zullen winkels ook meer plaats maken voor PS3 spellen en PS2 spellen meer in de budgetbak gaan gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimevr jun 27, 2008 9:36 pm

^Ja DUH! -___-

Ik erger me er alleen aan dat een game die ik zeer graag wil hebben er niet is, ook nog toen ik hem laatst een keer bij de Mediamarkt had gezien. De enige oplossing is dan via Ebay maar daar ben ik ook niet zo kapot van....(aangezien een pakketje nooit is aangekomen). De Mediamarkt heeft nog steeds een shitload aan PS2 spellen, de Gamecube en Xbox zijn beide dood. In de PS2 zit gelukkig nog wat leven. Maar helaas, geen SOTC
En het is gewoon debiel dat ze bij bol.com een prijs hebben van 70 euro terwijl alle andere PS2 games daar ongeveer 20 euro kosten. Ze willen mij gewoon pesten :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema aug 04, 2008 9:54 am

Eff wat gesurfd en 2 dingen die mijn aandacht trekken:

Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood
Trackmania DS (deze trekt mijn aandacht het meest)

Iemand enig idee wann de release plaats vind van deze 2?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema aug 04, 2008 10:45 am

Sonic Dark Brotherhood - 26 September 2008
Trackmania DS - Q4 2008

Ik kijk uit naar:

- Castle Crashers
- LittleBigPlanet
- Gears of War 2
- Uncharted 2 (niet aangekondigd maar die zal waarschijnlijk wel komen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema aug 04, 2008 12:18 pm

Zowiezo Castlevania: Order of the Ecclesia en Maplestory DS download ik nog dit najaar/volgend jaar op mijn R4DS.

Voor de Wii zou ik het zo niet weten, misschien Super Smash Brother Brawl. Maar ik heb niet echt veel drang naar een nieuwe Wii game, omdat ik me wel vermaak met Medal of Honour: Heroes 2(vooral online) en Guitar Hero(III en Aerosmith).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitimema aug 04, 2008 6:38 pm

Ik denk dat Maplestory alleen in het Koreaans verkrijgbaar zal zijn aangezien die alleen in Korea uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verlanglijstje versie 2.54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje versie 2.54   Verlanglijstje versie 2.54 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verlanglijstje versie 2.54
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verlanglijstje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: