Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De leukste vakantie ooit...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimema mei 12, 2008 7:39 pm

Wat was jouw leukste vakantie ooit. Mijne met kennissen naar Italië, echt vet toen. De hele tijd pokémon gespeeld, gelachen, strand. Echt hele goede tijden toen. :afro: :flower: :sunny: :king:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimewo mei 28, 2008 6:27 pm

De mijne is die van twee jaar geleden in de zomervakantie. Ook al was het weer in Duitsland, het was schitterend weer. Ik heb daar ontzettend veel vrienden gemaakt en iedere avond gevoetbald (zover als ik dat kon met mijn armpje). Het was ook de eerste keer dat mijn ouders mij (en dus mijn broertje ook) veel meer loslieten en we zelf dingen konden doen. Iedere avond tot elf uur, half twaalf buiten zitten onder andere...
Dat waren mooie tijden Liefde, hopelijk wordt deze vakantie vergelijkbaar... Duimpjes omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimewo mei 28, 2008 7:25 pm

Ik heb nog al weinig te doen op vakantie, ik ga niet zo op een vreemde afstappen en zeggen: "Hey, wil je een potje voetballen?" :X>: Vorig jaar had ik op het einde vakantie toen de rest van de familie weg was wel 2 vrienden gemaakt, maar toen moest ik alweer weg. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedo mei 29, 2008 2:32 pm

Stefan, ik stap ook nooit op mensen af.
Ik laat ze wel naar mij komen of ik laat mijn broertje het werk doen.
Als ik op iemand afstap loopt dat toch altijd verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedo mei 29, 2008 4:16 pm

Brytt schreef:
Stefan, ik stap ook nooit op mensen af.
Ik laat ze wel naar mij komen of ik laat mijn broertje het werk doen.
Als ik op iemand afstap loopt dat toch altijd verkeerd.
Ben ik toch niet de enige. =') Het is veel leuker als je met kenissen op vakantie gaat, dat waren dan meestal ook de beste vakanties. Aan me broertje van 7 heb ik ook weinig die jaagt ze eerder weg. Een paar jaar terug aan het Gardameer was het ook wel leuk, daar deden ze tegen de avond altijd een potje georganiseer voetballen. De laatste avond dat ik ging was ik de enige Nederlander tussen allemaal Duitsers en Itakken, dat is minder. :X>:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedi nov 18, 2008 6:26 pm

Centerparcs vakanties zijn awesome als je er even tussen uit wilt. Bij ''het Meerdal'' heb ik me kostelijk vermaakt met eenden voeren en eekhoorntjes kijken en konijnen kijken etc. Zwembad was ook toppie en the Market Dome is verfrissend en warm. Kortom Centerparcs vakanties > Italia vakanties.
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedi nov 18, 2008 6:51 pm

Brave schreef:
Centerparcs vakanties zijn awesome als je er even tussen uit wilt. Bij ''het Meerdal'' heb ik me kostelijk vermaakt met eenden voeren en eekhoorntjes kijken en konijnen kijken etc. Zwembad was ook toppie en the Market Dome is verfrissend en warm. Kortom Centerparcs vakanties > Italia vakanties.

Hmmmmmmmmmm Ik heb altijd geweldige gezellige herinneringen aan Center Parcs vakantie in Duitsland.
Maar ik prefereer toch de zon. 's Ochtends opstaan en weer zeker weten dat de zon op je wacht. 's Morgens opstaan en de luiken open doen en dan naar een stralende lachende zon kijken. En naar buiten gaan en dan kijken naar het het vrolijke zwembad met allemaal lieve druppeltjes die zeggen: Kom! Kom! Kom erin!. En het heerlijke stokbrood met croissantjes die al onderweg zijn samen met mijn vader. Die weten hun lot niet, maar het is niet erg, want ze leven nog maar net een paar uurtjes toen de vrolijke lachende bakker het stokbrood al zingend en fluitend zijn lievelingetjes eruit haalde. En daarbij, ze hadden mooie gelukkige uren.

Ooh heerlijk om in Frankrijk te zijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedi nov 18, 2008 11:15 pm

Citaat :
Centerparcs vakanties > Italia vakanties.

Daar ben ik het helemaal niet mee eens(was te verwachten XD). Wat Ruben zegt, als je de gordijnen open doet en die zon naar binnen schijnt in Zuid-Europa, wat een heerlijk gevoel is. Je krijgt echt de gedachte van wat wordt dit een mooie dag. Als je in Center Parks de gordijnen 's ochtends open maakt regent het vaker dan dat de zon schijnt. Nederland, België, Denemarken allemaal hetzelfde, in Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Kroatië, Griekenland, Turkije daar waar het echte genieten zich afspeelt(voor mij dan). Als jij je vakantie liever bekostigt met eendjes voeren vind ik dat best, ik geniet liever van de heerlijke zon. C-O-O-L
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimedi nov 18, 2008 11:59 pm

Chaos schreef:
Citaat :
Centerparcs vakanties > Italia vakanties.

Daar ben ik het helemaal niet mee eens(was te verwachten XD). Wat Ruben zegt, als je de gordijnen open doet en die zon naar binnen schijnt in Zuid-Europa, wat een heerlijk gevoel is. Je krijgt echt de gedachte van wat wordt dit een mooie dag. Als je in Center Parks de gordijnen 's ochtends open maakt regent het vaker dan dat de zon schijnt. Nederland, België, Denemarken allemaal hetzelfde, in Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Kroatië, Griekenland, Turkije daar waar het echte genieten zich afspeelt(voor mij dan). Als jij je vakantie liever bekostigt met eendjes voeren vind ik dat best, ik geniet liever van de heerlijke zon. C-O-O-L

@ dikgedrukte Niet te cool he stefan .

Jullie weten waarom ik Italia kut vind. Centerparcs is gewoon het gezelligste en je hoeft niet 11/12 uur te rijden. In een woning van 8 personen in de bossen met eekhoorntjes etc is het meer genieten voor mij dan Italia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimewo nov 19, 2008 12:05 am

Wat stoer? Ik ga in op een van jou opmerkingen, jij zegt zelf dat je eendjes voert en daar ga ik op in.

Citaat :
Jullie weten waarom ik Italia kut vind.

Niet al te stoer, he Brian!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimewo nov 19, 2008 8:57 am

Chaos schreef:
Wat stoer? Ik ga in op een van jou opmerkingen, jij zegt zelf dat je eendjes voert en daar ga ik op in.

Citaat :
Jullie weten waarom ik Italia kut vind.

Niet al te stoer, he Brian!

Na mijn gebeurtenissen in Italia mag ik dat best super kut vinden. Ya know what I mean. Knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimezo jan 04, 2009 12:32 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Wat stoer? Ik ga in op een van jou opmerkingen, jij zegt zelf dat je eendjes voert en daar ga ik op in.

Citaat :
Jullie weten waarom ik Italia kut vind.

Niet al te stoer, he Brian!

Na mijn gebeurtenissen in Italia mag ik dat best super kut vinden. Ya know what I mean. Knipoog

Met de familie van de camping gestuurd worden. XD Ik zie je opa echt al de rondlopen van wat is hier aan de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitimezo jan 04, 2009 2:21 pm

Even OT: Ik ga bijna elk jaar naar Beieren, maar afgelopen jaar was toch wel de leukste vakantie daar!! we stonden in de krant, omdat we al 10 jaar daarheen kwamen Winnaar Winnaar Daar heb ik wel leuke Herineringen aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De leukste vakantie ooit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leukste vakantie ooit...   De leukste vakantie ooit... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De leukste vakantie ooit...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film is het mooiste geheel ooit gezien??
» Vakantie
» Wat doe jij in de vakantie?
» Vakantie- en reisforum
» Terug van Vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Reizen & vakanties-
Ga naar: