Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 -Beschrijf het persoon boven je-topic

Ga naar beneden 
+3
Brytt
Chaos
Brave
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimema mei 12, 2008 6:05 pm

Iedereen weet wel hoe het gaat denk ik
Je beschrijft de persoon boven je en de volgende beschrijft weer de persoon boven hem/haar enz.


edit: @ Chaos
Nee hoezo? Het forum luidt forumgames en er staan geen rechten op ofzo. 1 ding maakt toch niet uit en ik voel me echt niet schuldig ;)

edit 2: @ Chaos
Ok :P

edit 3: Nu weer Ontopic :!:


Laatst aangepast door Brave op wo mei 14, 2008 7:50 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimema mei 12, 2008 7:20 pm

Is dit niet een beetje veel geklaut van ND? Hmmm... nouja here we go.

Aardig jongen, sportief, vertrouwelijk, sociaal. Gamed regelmatig(voornamelijk op Ninty cpnsoles ), heeft momenteel een zwembad in de tuin staan, voetbalt en is captain van een voetbalteam.

Edit: @Dino: je hoeft je ook niet schuldig te voelen. :pirat: Maar elk forum heeft zo'n forumgames dus ik zal ook wel een paar dingen toevoegen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 5:50 pm

hhmmm.. stefan, wat kan ik over jou vertellen. Ik denk dat ik het maar positief zal houden want veel negatiefs valt er niet over je te vertellen :P.

Aardige, slimme en sportieve jongen. Hobby's zijn momenteel voetbal, gamen en hij heeft iets met z'n spreekwoorden.
Verder liggen z'n interesses wat betreft schoolvakken bij de exacte vakken, maar natuurkunde trekt hem meer dan scheikunde en biologie. Economie en informatica interesseert hem ook wel.

En nu kom ik erachter dat ik eigenlijk niets meer over je weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 6:09 pm

^ Dankjewel :P

Persoonlijke kenmerken:
Britta: eigenlijk ook weinig negatiefs over te vertellen. Enfin daar gaan we: sociaal, ook sportief, slim, aardig(iig wel heel erg tegen mij).

Interesses:
Pakt net zoals mij het NT profiel met economie, BSM en natuurlijk Biologie, dat is belangrijk omdat ze later iets in de richting van Fysio wilt gaan doen. Zij wilt meer de gezondheidskant op van NT en ik meer de technologiekant van NT. Prefereert Scheikunde boven Natuurkunde, wat haar mening t.o.v. Biologie en Wiskunde is weet ik niet.

Hobby's & sporten:
Turnt doordeweeks en heeft 4× per jaar een toernooi, ondertussen geeft ze turnles. Er staat in haar profiel dat ze graag doet eten, maar volgens mij is dat voor de lol. Is niet vies van een duits boekje op zijn tijd lezen en helpt graag andere met hun studie.

Dit reicht denk ik wel.:P
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 6:16 pm

Piraat/chaos

Aardig, actief maakt veel lol en lacht zich een eind weg in de klaslokaal. Is een grote Castlevania fan geworden en is helemaal gek op Guitar Hero. Heeft een konijn genaamd Pipi die bijna even groot is als mijn hond XD. Drinkt vaker thee en is niet zo dol op Spiertz. Ook speelt ie graag een potje Fifa 08 tegen Brian
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 8:08 pm

Is erg aardig en een goede vriend. Hij is heel erg gevat en grappig.
Zijn grootste hobby's in gamen, maar ik ook erg goed in raadsels oplossen en puzzels (Japanse vooral).
Heeft een vrij brede smaak ik games en andere dingen.
Zijn hond heet Zizou en hij is ook erg dol op Hamsters, en heeft daarom nu ook een Hamster.
Kijkt veel films net als ik en weet er ook veel van, net zoals van games (daar weet hij ook veel van af)
Zijn eerste game speelde hij toen hij drie was, en was van Nintendo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 16, 2008 8:53 pm

Das Gunther aka Ruben Hollemans

Zeer aardig en erg actief, ik heb veel van zijn humor opgepikt :p
heeft een hond Cees en een konijn die het leuk vindt om te ontsnappen. R. Hollemans heeft een grote kennis van films en pleegt dan ook vaker een bezoekje aan de bioscoop. Een van zijn favoriete films is The Others, vroeger was hij een beetje verzot op Keira Knightly, daarvoor Phoebe van Charmed. Het belachelijk maken van leraren vind hij geweldig maar ook kan hij zeer goed overweg met de leraren. Zijn favoriete game is Fable en verheugt zich enorm op Fable 2. Ook leest hij regelmatig wat boeken en kan goede dialogen verzinnen tussen leraren. Presentaties geven kan hij als de beste en weet altijd de aandacht van het publiek weten te trekken. Net zoals Stefan is hij erg bang voor iets, ik ben er eerlijk gezegd ook bang voor.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo mei 21, 2008 6:22 pm

Naam: Brandon Dautzenberg
Bijnamen: Deathbones, Darkbones, Noodle
Hobby's: Gamen, kaarten zowel WoW als Poker, met de hond wandelen en een Japanse puzzel op zijn tijd is meneer Dautzenberg ook niet vies van, de inflatie berekenen is een van zijn favoriete bezigheden though.
Huisdieren: Zizou de hond en Monty de hamster
Persoonlijke kenmerken: grappenmaker, aardig, bescheiden desalniettemin een toffer gozer
Leukste vakken: Engels zonder twijfel zeg ik dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 23, 2008 8:03 am

aardige vent en een hele goede vriend van mij. Idd iemand die helemaal gek is op Castlevania. Iemand die zo gek is om door meisjes zijn kapsel te laten veranderen (is wel goed uitgepakt though). Ook iemand die bijna nooit leest of films kijkt en zich er ook weinig voor interesseert of gewoonweg de tijd ervoor niet heeft. Iemand die een hele aardige familie heeft die alles voor je doen wat je maar wilt en ook tevens een gek broertje heeft die karateoefeningen doet waar je bij bent. Uhmmm.. ook iemand die zich zeer interesseert voor de exacte vakken en ook niet vies is van Aardrijkskunde (was hij over twijfelen of hij dat in profiel zou pakken) of economie. Iemand die tier 7 van GH III niet krijgt gehaald maar constant blijft dooroefenen. Iemand wiens laatste aankoop een oude castlevania geport naar de gba is. Iemand waarmee ik vaker online ga en iemand die met Mario Kart wii online eens eerte is geweest. Enfin, iemand waarop ik kan bouwen en iemand die ik kan vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr mei 23, 2008 8:37 am

^Ook een goede vriend, heeft fijn bij de waterval van plopsacoo staan te zeiken (letterlijk). Een grote optimist die overal wel wat plezier uit kan halen. Heeft veel plezier van zijn Super Mario sleutelhanger nu en mijn 4 Euro. Net als ik een grote fan van Nintendo en gamen algemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimeza mei 24, 2008 5:59 pm

Jullie kopen je daar zo'n ei en de halve klas lachtte jullie uit. :clown:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimeza mei 24, 2008 10:38 pm

En ik lach de klas uit WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAAAHAHAH

TAKE THAT!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimeza mei 24, 2008 10:43 pm

Deathbones schreef:
En ik lach de klas uit WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAAAHAHAH

TAKE THAT!!

Ik lach de hele klas met je mee uit
WHAAAWHAAAWHAA. Laat ons gwn wat maakt het uit. We hebben tenminste fatsoenlijke humor en gaan niet lachen om mensen die mario poppetjes kopen.

edit: ontopic:

Zeer aardige gast en goede vriend. Iemand die heel veel artikelen schrijft en er ook veel plezier in heeft. Iemand die heel behulpzaam is en heel erg sociaal is. Iemand die al op zeer vroege leeftijd is begonnen met gamen en ook een gamefanaat is zoals ik. Iemand die heel goed leraren kan nadoen en goed kan acteren. Tenslotte ook iemand die spiertz in de kont heeft gepakt :shock:
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo mei 28, 2008 6:43 pm

Brian Horsch,
Een goede vriend,
Heeft volgend jaar E&M,
Houdt veel van gamen wat ik zo in de pauze opsteek Knipoog-lol,
Speelt veel op de Nintendo (volgens mij vooral),
Hij is erg goed in voetballen,
Ook goed in andere sporten bij Gym,
En uhm, hij heeft Deathbones eens geholpen bij het schrobben van het dak.
Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo mei 28, 2008 7:03 pm

Ja, hij kan het erg goed dat schrobben. Alleen de keuken ziet er nog wat vies uit, ik bel hem morgen wel.

DU BIST DAS GUNTHER!
Film-fanaat, houdt van filmmuziek, kijkt veel films, kent veel beroemde acteurs/actrices, heeft meegespeeld in Indiana Jon, is niet vies van een bezoek aan de bioscoop, stootte perongeluk een flesje om in de bioscoop waardoor een vrouw zich heel erg diep beledigd voelde, droomt van Kriescher, beste vriendin is Van Der Sleen en Duijsens.
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo mei 28, 2008 7:11 pm

Deathbones schreef:
Ja, hij kan het erg goed dat schrobben. Alleen de keuken ziet er nog wat vies uit, ik bel hem morgen wel.

DU BIST DAS GUNTHER!
Film-fanaat, houdt van filmmuziek, kijkt veel films, kent veel beroemde acteurs/actrices, heeft meegespeeld in Indiana Jon, is niet vies van een bezoek aan de bioscoop, stootte perongeluk een flesje om in de bioscoop waardoor een vrouw zich heel erg diep beledigd voelde, droomt van Kriescher, beste vriendin is Van Der Sleen en Duijsens.

LOL,
dat flesje rolde toen helemaal naar onderen Hartstikke blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo mei 28, 2008 7:15 pm

Die arme kinderen...Later zullen ze ook met flessen gaan rollen... :X>:

Woei, ik zie dat we alweer nieuwe smilies hebben! :O.o:
Maar nu gaan we weer ontopic mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Daily

Daily


Aantal berichten : 8
Registration date : 11-05-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:28 pm

Hmm ik weet dat je Brandon heet en ook anime kijkt zoals ik. Hoera!
Je bent grappiger dan Ruben (zegt Ruben)
Je bent dol op gamen en uhm erg bescheiden.
En je doet best gestoord met Javier en Ruben wat echt te grappig is.
Hmm dat was het denk ik want verder ken ik je niet ><.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo jun 25, 2008 8:59 pm

Voor mij nu een nog moeilijkere taak dan die van daily denk ik.

Wat ik van je weet is dat je bijna elke pauze langs ons loopt en met ruben praat:P. Verder ben je goede vriendinnen met Ashja en Chantal denk ik en de rest van die club.... en je zit in 3 tvwo. Volgens mij heb je ook nog een vriend die Youp Souren heet en dei ook op 3 tvwo zit. :^^:
Ook kijk je anime Knipoog-lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo jun 25, 2008 10:52 pm

Der Horsch,

Voetbalt, kijkt graag tennissen waar ik nog geen 5 minuten heen kan kijken als ik niet zelf speel, heeft af en toe gekke trekjes *schudt gezicht heen en weer, bleblebleble*. Prefereert aardrijkskunde en economie boven natuurkunde en scheikunde; doet zijn best voor school.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr nov 14, 2008 1:01 pm

Brytt schreef:
hhmmm.. stefan, wat kan ik over jou vertellen. Ik denk dat ik het maar positief zal houden want veel negatiefs valt er niet over je te vertellen :P.

Aardige, slimme en sportieve jongen. Hobby's zijn momenteel voetbal, gamen en hij heeft iets met z'n spreekwoorden.
Verder liggen z'n interesses wat betreft schoolvakken bij de exacte vakken, maar natuurkunde trekt hem meer dan scheikunde en biologie. Economie en informatica interesseert hem ook wel.

En nu kom ik erachter dat ik eigenlijk niets meer over je weet.

Naja Aardig, soms beetje stuudje ma dat boeit niet:P wwhaha kijke watb jullie over mij zegge:P:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimevr nov 14, 2008 5:24 pm

Motermol klaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimeza nov 15, 2008 1:07 am

Chaos schreef:
Motermol klaar...

win Ja


ontopic: Uhmmm ja aardige kerel, kan hem veel vertellen, af en toe niet uit te staan etc. Maja hoort erbij Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimeza nov 15, 2008 11:45 am

Brave schreef:
Chaos schreef:
Motermol klaar...

win Ja


ontopic: Uhmmm ja aardige kerel, kan hem veel vertellen, af en toe niet uit te staan etc. Maja hoort erbij Lol
Horsch: JIJ GAAT MIJ 44 MAAL OP DE WEKKER. Ik: ja jij mij 45 maal.

^Brian

Toffe brick, maar heeft wel af en toe rare trekjes(je weet wat ik bedoel XD). Hij voetbalt al 7 jaar bij D'r Sjeet/Kolonia en speelt al heel wat jaartjes saxofoon D'r Bösch. Hij heeft sinds kort M&O in zijn pakket opgenomen onder het moto: "ik vind het een leuk vak".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitimewo dec 17, 2008 4:06 pm

aardige jongen, loopt beetje raar, maar zoiets bestaat Knipoog voor de rest, ja hij haalt goede punten op school (dacht ik) en vertelt vrij veel, en je kan hem ook wel veel vertellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





-Beschrijf het persoon boven je-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Beschrijf het persoon boven je-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Raadsel topic
» Racket Topic
» Boeken Topic
» Aanraders topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Forumgames-
Ga naar: