Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aardrijkskunde

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Aardrijkskunde Empty
BerichtOnderwerp: Aardrijkskunde   Aardrijkskunde I_icon_minitimezo nov 23, 2008 2:44 pm

Alle vragen, opmerkingen of antwoorden betreffende aardrijkskunde kunnen hier gepost worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Aardrijkskunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde   Aardrijkskunde I_icon_minitimezo nov 23, 2008 4:56 pm

Ik ga voor het aankomende Aardrijkskunde toets niet uit mijn hoofd leren, want ja, het proefwerk is toch weer puuuuuur inzicht. Ik ga lezen lezen lezen lezen totdat ik het helemaal begrijp. Het is toch alleen maar §1.5 en §1.6
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Aardrijkskunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde   Aardrijkskunde I_icon_minitimezo nov 23, 2008 9:02 pm

R uben schreef:
Ik ga voor het aankomende Aardrijkskunde toets niet uit mijn hoofd leren, want ja, het proefwerk is toch weer puuuuuur inzicht. Ik ga lezen lezen lezen lezen totdat ik het helemaal begrijp. Het is toch alleen maar §1.5 en §1.6

Uhmmm ik heb vandaag 1.5 gedaan en 1.6 komt morgen. Uhmmm ik maak voor mijzelf een samenvatting en vervolgens leer ik deze. Uhmm ook kijk ik eens naar de opdrachten =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aardrijkskunde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde   Aardrijkskunde I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aardrijkskunde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: School-
Ga naar: