Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat hebben we voor in het weekend?

Ga naar beneden 
+3
R uben
Brytt
Brave
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo sep 14, 2008 11:25 pm

Bij deze dan het topic. Titel spreekt voor zich dus uhmmmm... posten Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimedo sep 18, 2008 8:03 am

Zaterdag heb ik voetbal en daarna mis in abdissenbosch gevolgd door een ceciliafeest tot 11 uur fzo.
Zondag en vrijdag staan nog open Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimedo sep 18, 2008 5:57 pm

Vrijdag turnen van 7 tot half negen. Zaterdag om 19:15 de mis dienen. Zondag vanaf half 10 tot half 2 cursus. De rest zal voor het grootste gedeelte in beslag worden genomen door bergen huiswerk. Boos
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimevr sep 19, 2008 8:08 pm

Zaterdag vanaf half 8 in de Plus achter de kassa werken.
Vreselijk om in het weekend zo achterlijk vroeg op te staan.
Maarja, ik weet waar ik het voor doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimevr sep 19, 2008 9:30 pm

Vandaag(vrijdag) een beetje gechillt, wel hebben Joar en ik natuurkunde gemaakt. Morgen huiswerk en voetballen tegen de Langeberg. En zondag ook huiswerk en voor de rest weet ik niet wat ik zondag ga doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza sep 20, 2008 1:40 pm

M&O leren + Economie leren

Kan die kloothommel van een Hendriks niet ff zeggen of we een toets krijgen ofzo, boh wat haat ik dat Boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza sep 20, 2008 2:04 pm

Zegt Hendriks maken 4 t/m 10, ik braaf dat gedaan, zegt hij in de klas maken 4 t/m 7. T_T Maarja ik heb het nu wel al gemaakt. Ik heb een Duits SO ww regels toepassen op woensdag, moet een inividuele extra opdracht van ANW op donderdag inleveren en vrijdag een Wiskunde B VT.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza sep 20, 2008 11:21 pm

2-1 Helaas verloren van Langeberg. De ene keer wel stappen voor buitenspelval de andere keer niet, we wisten het ook niet meer. De kleinste speler van de tegenstander was ook meteen de beste. Verder ook zo'n mannetje die redelijk snel accelereerde, liet de rechtermiddenvelder van ons die zeker 2 keer lopen, kan ik er achteraan. T_T Voor de rest niet veel aan huiswerk gedaan een beetje standaard (saaie) doorsnee dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimevr sep 26, 2008 5:59 pm

Vandaag: Megaman 9, ANW afmaken, tv kijken.
Morgen: Verjaardag vieren van broers.
Zondag: Huiswerk maken, gamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimema sep 29, 2008 8:19 am

Deathbones schreef:
Vandaag: Megaman 9, ANW afmaken, tv kijken.
Morgen: Verjaardag vieren van broers.
Zondag: Huiswerk maken, gamen.


Nog gefeliciteerd Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimedi sep 30, 2008 5:12 pm

Brave schreef:
Deathbones schreef:
Vandaag: Megaman 9, ANW afmaken, tv kijken.
Morgen: Verjaardag vieren van broers.
Zondag: Huiswerk maken, gamen.


Nog gefeliciteerd Hoera!
Van harte Arlan en Mitchell Tevreden/Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimedi sep 30, 2008 7:42 pm

Zaterdag 20.15 :Landgraaf musiceert in brandenberg. (Concert met fanfare)
Zaterdag morgen voetballen thuis tegen Bunde B1

edit: en niet te vergeten..... V-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-L LEREN Moe
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza okt 04, 2008 4:08 pm

Wow fuck voetbal op zaterdag, eindelijk eens lekker tijd op zaterdag. Duimpjes omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza okt 04, 2008 6:44 pm

Gamen, leren

The usual stuff..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimevr okt 10, 2008 10:24 pm

Jetzt gibt es Ferien! Aber wir haben viele Hausafgaben! Natuurkunde practicums maken, Engels en Nederlands boek lezen, lees-, luister- en kijkdossier van Deutsch. Maatschappijleer, Duits en ANW voortgangstoets. Keine Freizeit aber arbeiten!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimevr okt 10, 2008 10:42 pm

Blergh, meteen M&O VT na de vakantie....=(
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo okt 12, 2008 8:05 am

Deathbones schreef:
Blergh, meteen M&O VT na de vakantie....=(
EV+3000! Hoera!

Vandaag naar Kalkar Wunderland en er is gratis eten Rolling on Floor of dus ben niet in attracties maar in het restaurant Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo okt 12, 2008 1:57 pm

Ik dacht dat je niet meewilde naar Kalkar? Iig Ruben en ik zijn daar met schoolreisje op de basisschool geweest. Het gratis ijs was wel lekker, maar die frites waren bestrooid zo'n rood zout dat niet smaakte. Qua attracties was het daar niet echt geweldig toen, helaas. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo okt 12, 2008 10:21 pm

Chaos schreef:
Ik dacht dat je niet meewilde naar Kalkar? Iig Ruben en ik zijn daar met schoolreisje op de basisschool geweest. Het gratis ijs was wel lekker, maar die frites waren bestrooid zo'n rood zout dat niet smaakte. Qua attracties was het daar niet echt geweldig toen, helaas. =(

rood zout xD.... chappie, dat is paprika Knipoog ik vond ze heerlijk heb 10 porties gehad. Qua attarcties ben ik hety met je eens maar ik had daar geen zin in om in attracties te gaan dus voor mij was het goed Ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo okt 12, 2008 11:36 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Ik dacht dat je niet meewilde naar Kalkar? Iig Ruben en ik zijn daar met schoolreisje op de basisschool geweest. Het gratis ijs was wel lekker, maar die frites waren bestrooid zo'n rood zout dat niet smaakte. Qua attracties was het daar niet echt geweldig toen, helaas. =(

rood zout xD.... chappie, dat is paprika Knipoog ik vond ze heerlijk heb 10 porties gehad. Qua attarcties ben ik hety met je eens maar ik had daar geen zin in om in attracties te gaan dus voor mij was het goed Ja

10 Porties Rolling on Floor of Nu ben je een echte aardappel, Horsch. XD Ik vond dat ram niet te vreten toendertijd... vreuger...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimezo okt 26, 2008 3:45 pm

- M&O leren. Balansen, Organisatiestructuren, Indexcijfers en al die andere zooi
- Engels boek lezen. Ben bij bladzijde 86
- Charlie onder controle houden zodat ze niet onder de kasten gaat kruipen en overal aan gaat bijten.
- Genieten van Fable 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza nov 08, 2008 6:45 pm

Niet echt veel, vanavond komen kennissen. Morgen is altijd de grote verassing! En na het weekend hebben we de roostervrije periode waarin we gaan dansen. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza nov 08, 2008 10:29 pm

Chaos schreef:
Niet echt veel, vanavond komen kennissen. Morgen is altijd de grote verassing! En na het weekend hebben we de roostervrije periode waarin we gaan dansen. T_T

ik moet morgen weer mee helpen in mijn ma's huis en hw maken en emulatoren Geslaagd
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza nov 08, 2008 11:02 pm

Morgen ff Engels lezen en huiswerk maken zodat ik niet meer veel hoef te doen als we terugkomen van tweede roostervrije schijtdag. Ach ja, hopelijk wordt dindsdag wel leuk want maandag wordt echt een kutdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitimeza nov 08, 2008 11:46 pm

Engels boekje uit! Op het laatste wilde ik toch best graag doorlezen, onverwacht einde!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Wat hebben we voor in het weekend? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat hebben we voor in het weekend?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verenigde Staten van Europa: voor of tegen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Dagelijks leven & Vrije tijd-
Ga naar: