Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Beste dagen uit je leven

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Beste dagen uit je leven Empty
BerichtOnderwerp: Beste dagen uit je leven   Beste dagen uit je leven I_icon_minitimezo sep 14, 2008 11:29 am

Nou zoals de topictitel zegt.
Vertel erover met wat uitleg graag. Lol

Ik vond mijn communie heel erg vet. Ik kan me die dag nog best goed herrineren. Eerst foto's met mijn ouders maken op het schoolplein en toen richting de kerk in D'r Bösch. Naar de kerk hadden we van tevoren 2 rijen gemaakt en ik liep in een van die 2 rijen vooraan. De fanfare voor ons liep best langzaam en daardoor trapte zo'n meisje de hele tijd achter op mijn schoenen. Bij de kerk aangekomen: liepen we onder bogen door naar voren, naar het altaar. Toen gezongen en weet ik het, iedereen moest wat zeggen, maar ik deed samen met nog zo'n jongen en een paar andere die in de voorbereidingsmis wat hadden gelezen het altaar klaarmaken(ik was daar toen veel te zenuwachtig voor). Toen deed de broer van Dylan Breuer(jij kent die Ruben) de namen van ons voorlezen. Toen met de hele riedel naar buiten en daar ballonnen naar boven gelaten en hebben we allemaal een kruisje van mergel gekregen. Dat kruisje hangt na ruim 7 jaar nog steeds bij ons aan de muur. Thuis feest met veel familieleden en alles, hartstikke gezellig allemaal. Skippiballen, touwtjespringen (dat vonden we toendertijd nog allemaal vet) lag daar en de hele dag gespeeld. Naderhand moesten we een tekening maken en een verslag schrijven en 3/4 tekeningen en 3/4 verslagen kwamen in het schoolboek(dat kregen we elk seizoen). Mijn tekening én verslag stond erin dus mijn geluk kon niet meer op. Ode aan ...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Beste dagen uit je leven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste dagen uit je leven   Beste dagen uit je leven I_icon_minitimewo okt 01, 2008 10:51 pm

Een mooie dag uit mijn leven was toen de puppys geboren werden, dat vond ik echt geweldig.
Ze waren zo mooi en klein. Ik heb echt een geweldige tijd gehad met die kleine kleintjes.
Ik heb ze ook echt zien opgroeien, ze zien leren lopen (dat was zo geweldig) ze zien leren spelen met elkaar, ze alles zien ontdekken, en ze zien weggaan. Dat was echt verschrikkelijk:( Het was een stukje van je zelf waar je 8 weken voor hebt gezorgd die gewoon van je wordt weggenomen alsof het een televsie is die je verkoopt. Vooral om te zien hoe Cees met die kleine puppys speelde was zo leuk. En ik heb zelfs een puppy uit de vijver gered, want een kleine vreggie was in de vijver gesprongen en rond aan het zwemmen. Ik ben er meteen achterna gegaan voor het geval ze zou verzuipen. Gelukkig was alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Beste dagen uit je leven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste dagen uit je leven   Beste dagen uit je leven I_icon_minitimedo okt 02, 2008 6:18 pm

Het is inderdaad echt leuk om een dier/dieren te zien opgroeien vanaf de geboorte en nieuwe dingen ziet ontdekken etc. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Beste dagen uit je leven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste dagen uit je leven   Beste dagen uit je leven I_icon_minitimedi feb 10, 2009 9:52 pm

Ik heb nu wel een vaag idee over wat een van Brian's beste dagen uit zijn leven was. Pirate
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Beste dagen uit je leven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste dagen uit je leven   Beste dagen uit je leven I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste dagen uit je leven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jouw beste leraren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Dagelijks leven & Vrije tijd-
Ga naar: