Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk spel speel jij 'at the moment'?

Ga naar beneden 
+5
BloodSoul
Shino
RubenH
Chaos
Deathbones
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema apr 28, 2008 12:53 pm

Vertel hier over je ervaringen met welk spel je nu bezig bent, je kunt hier ook om hulp vragen als je niet weet hoe je bij een bepaald spel verder komt. Probeer niet te vaak achter elkaar te posten. Veel plezier!

Ben bezig met Ratchet and Clank: Tools of Destruction voor de PS3, geweldige platformer met hele leuke elementen erin verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema apr 28, 2008 12:56 pm

Ik speel de laatste tijd veel Fifa 2008 op mijn DS en op de Wii niks(batterijen leeg :rabbit: ).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema apr 28, 2008 1:16 pm

Ik ben nu bezig aan Mass Effect
Terug naar boven Ga naar beneden
Shino
Newb
Newb



Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Registration date : 26-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema apr 28, 2008 2:35 pm

Ik speel nu het internet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shinostotalwar.com
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema apr 28, 2008 3:19 pm

Brothers in Arms DS
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi apr 29, 2008 9:53 am

Zometeen GTA 4, je suis zeer benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi apr 29, 2008 11:41 am

Deathbones schreef:
Zometeen GTA 4, je suis zeer benieuwd.
Heb je hem al? Wow, je hebt mazzeltof ik dacht dat die game overal uitverkocht was. :face:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
BloodSoul
Newb
Newb
BloodSoul


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 30
Registration date : 19-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 2:03 pm

Hmm ik heb nu final fantasy CC: Ring of Fate 4x uitgespeeld dus die hangt me ook de kont uit x]
Ik speel nu Flyff (MMO) en af en toe wat Shino's Total War..
Verder speel ik ook geregeld Final Fantasy XII(12) op de ps2, en CS:S op de PC.

//BloodSoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 3:47 pm

Heb Earthbound Zero op me DS gezet, typisch zo'n vreemde japanse shit XD eerste vijand die je tegenkomt is de lamp op je slaapkamer. Voor de rest een erg leuke game, ben nu level 5 :D
Heb nu ook bijna Ratchet & Clank Tools of Destruction uitgespeeld. Nu nog alleen 3 van zo'n schetsjes van dat mega-wapen en dan ga ik die eindbaas slopen :twisted:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 9:22 pm

tLoZ: OoT :shock:

Woot, wat een goed spel. Vroeger gekregen als kind op n64 maar nu gedownload op VC. Speel het elke dag wel 2 uur. Ben nu net adult link geworden en ben naar forest temple het gaan. Alleen moet ik nu andere kledei gaan zoeken fzo dus ben were verder nu :D.


Ben nu ook bezig met:


Tetris DS :shock:

Blijft geweldig om lijntjes te maken enzo. ook uitdagender geworden met leuke thema's en muziekjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 9:25 pm

^
Nu wordt het lastig als Adult Link wacht maar bij die water-temple....
Heb net Ratchet and Clank: ToD uitgespeeld. Cliffhanger eind :p en op het laatst bij die credits:
No penguïns were harmed in the making of this video-game XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 9:42 pm

Ik snap niet wat er zo tof aan Zelda is. :| Ik heb 3 Zelda spellen gespeeld en het interesseerde mij allemaal niet, Mario Galaxy evenmin, Sunshine>Galaxy.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 10:47 pm

Zelda is een game wat gewoon heel veel mensen trekt door:

- Slimme puzzels gecombineerd met actie
- De beste boss-fights in jaren van video-games
- Veel om te verzamelen (Heart Pieces, Bomb bags etc.)
- Items die op een creatieve manier worden gebruikt
- Een fantasierijke sfeer
- Goede muziek

Er zijn gewoon weinig nadelen aan de Zelda games. Hoewel ze allemaal identiek zijn aan de gameplay zijn ze toch allemaal net even anders. Het heeft waarschijnlijk ook te maken met je 'Geschiedenis'. In de tijd toen OOT uitgebracht werd was het zo ontzettend revolutionair dat het spel overal 10en haalde en gezien werd als het beste spel ooit. Vanaf die tijd zijn heel veel mensen fan van de serie geworden en willen dan ook meer ervan spelen. Hetzelfde geldt voor Sunshine en Galaxy. Super Mario 64 was baanbrekend voor die tijd, en al zeker omdat het een launch-titel was. Maarja, ieder mens heeft z'n eigen smaak. Bij mij is die behoorlijk uitgebreid omdat ik zowat van alle genres houd (behalve sport games :p).
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimezo mei 11, 2008 4:26 pm

Farcry Instincts predator

Ik weet nog niet wat ik ervan vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 4:50 pm

Majora's mask :shock:

Ook zo aanbiddend als OoT. Deze games zijn gwn tof en verdienen gwn om gespeeld te worden. Eigenlijk vind ik MM beter dan OoT maar OoT geeft me een beter gevoel op 1 of andere manier. Die maskers ownen gwn zoals bijv. dat masker van dat dansende ventje xD. Ga je opeens dansen :shock: echt awesome :!: Maarja ben nu bij the snowpoint tempel eens kijken hoe die eruit ziet :P . En bt6w die skullkid is super irritant :silent:

Ook net Sonic the Hedgehog 3 gedownload op VC. Oud maar blijft een van de beste games van SEGA
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 5:44 pm

Majora's Mask is idd erg vet. Maar na de snow-temple heb ik het opgegeven, dan moet je eieren verzamelen en tussendoor kun je niet saven. En je hebt geen flauw benul waar die eieren liggen.

Heb net Resistance: Fall of Man uitgespeeld
Nu maar proberen op hard :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 6:18 pm

Deathbones schreef:
Majora's Mask is idd erg vet. Maar na de snow-temple heb ik het opgegeven, dan moet je eieren verzamelen en tussendoor kun je niet saven. En je hebt geen flauw benul waar die eieren liggen.

Heb net Resistance: Fall of Man uitgespeeld
Nu maar proberen op hard :D

Oww, lame :x Wtf eieren verzamelen... Miss ef kijken dan in walkthrough als ik er niet uitkom. Het spel is te goed om te laten liggen. OoT zit ik ook avst in Forest Temple.. moet ik mini Boss verslaan maar ben ik altijd meteen af :x
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 6:28 pm

Ik ben pas in bezit van de oudste Castlevania geport naar de GBA, die speel ik dus. Ook speel ik regelmatig The World Ends with You. Phoenix Wright: Ace Attorney al ff niet meer gespeeld, ik kom niet verder bij case 5, misschien binnenkort maar eens een walkthroug hraadplegen ofzo. :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 6:58 pm

Ik speel ook de laatste tijd Apollo Justice. ik vind hem vetter dan Phoenix met die 2 vooruitstekende haren :shock: . De eerste zaak is al echt geniaal ben benieuwd wat uit de 2e enz. vloeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimema mei 12, 2008 7:06 pm

Perfect Prosecutor zal kont schoppen

1. Gumshoe speelt een grote rol
2. Je speelt als Edgeworth!!! \o/
3. Je kunt lopen (=meer diepgang)

Apollo Justice is ook vet, vooral de graphics in de rechtbank zijn een stuk verbeterd. En de 4de case schopt enorm kont. Case 3 is ook echt vet bij dat rock-concert
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 7:50 am

SEGA Superstars Tennis DS.

Het is niet vrij ingewikkeld, is wel makkelijk maar een leuk potje tennis af en toe spelen kan ook geen kwaad. SEGA is ook verder aan de uitmelkerij begonnen (vaak levert uitmelkerij ook goede titel maarja) en het ziet er redeijk uit. Je hebt maar 3 toernooien op singels en 3 op doubles (tot nu toe, verwacht niet dat het er meer gaan worden. Verder kun je 8 characters unlocken waarvan 2 met andere dingen dacht ik. Het tennissen zelf is wel leuk maar als je een powershot hebt en die heel goed kunt gebruiken ben je altijd kansloos. Ook een smask kun je nooit houden volgens mij :| . Maar het tennissen is wel grappig en niet meer dan dat eigenlijk. Dus deze komt in iedergeval niet in aanraders topic. :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 4:52 pm

Ik ga nu de pc afsluiten en GHIII spelen, Tier 7 oefenen. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 4:54 pm

Super Metroid \o/

Old-school platformers For Tha Win!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 5:05 pm

Net GH3 gedaan.. tier 8 hard. One is makkelijk tot op een bepaald moment en dan is het té moeilijk. Al die duizenden triplets heel snel achter elkaar :shock: Raining Blood heeft ook zo'n gedeelte met pull-offs en hammer-onns (of hoe heten die dingen) dat is ook moeilijk. The number of the beast is me zo al moeilijk bij het begin. Heb wel al Cliffs off Dover gehaald. Maar ik blijf oefenen dus ik haal ze miss binnen de kortste keren denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitimedo mei 15, 2008 5:09 pm

Slayer is leuk op hard......XD
Wacht maar bij dat liedje van Slipshit op expert.....zoo frustrerend. Kan op het moment geen GH3 spelen (Xbox 360 is niet angeschlossen. In de tussentijd kunnen jullie me inhalen :pirat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk spel speel jij 'at the moment'? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk spel speel jij 'at the moment'?   Welk spel speel jij 'at the moment'? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk spel speel jij 'at the moment'?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk spel heeft je tot nu toe het langst zoet gehouden?
» Welk nummer luister je op het moment?
» Welke games speel jij graag?
» Welk...........?
» Welk kledingmerk draag jij graag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: