Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Guitar Hero

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimema jun 23, 2008 5:14 pm

Hier kunnen we gezellig babbelen over Guitar Hero, over de delen die komen en de delen die er al zijn. Brian is sinds kort er weer meer opgestart en ik zit ook te twijfelen om weer te beginnen, het was best een verslavende game. :X|:

Guitar Hero III: Legends of Rock is de eerste Guitar Hero die ik ooit heb gespeeld. Voor deze game was mij de reeks nog niet bekend.

Misschien moeten we allemaal een filmpje maken en dan hier posten waarop we Guitar Hero III spelen.XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimedi jun 24, 2008 8:01 am

Goed dat je er een nieuw topic over hebt gemaakt, want we schreven van alles over Guitar Hero in alle topics. Uhmmm bij Hard zit ik vasy op tier 8. Ik heb Cliffs of Dover al gehaald maar de andere 3 nog niet (om precies te zien Number of the beast, One en Raining Blood) En op Ecpert bij tier 3 het liedje The seeker. Ik krijg die solo niet6 goed gespeeld op 51%, ik blijf dan steken 67%.

Filmpjes vind ik onnodig btw. We kunnen toch ook zeggen waar we zijn enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimedi jun 24, 2008 8:16 am

Expert tier 7 Cult of Personality

Heb er gewoon geen plezier meer in om telkens bij die onmogelijke solo te falen. Snap er geen aars van, ik ga zeer vlug door het hele spel heen, heb niet echt vaak een lied opnieuw moeten spelen en dan komt dat kutlied van Cult of Personality en vraagt het onmogelijke. Gewoon een kwestie van geluk met je Star-Power en rammen op de noten maar die Solo duurt gewoon verschrikkelijk lang.....-_____-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimewo jun 25, 2008 5:08 pm

Ja idd. Sommige liedjes van het spel zijn toch te moeilijk. Je moet veel geluk hebben. En hoe verder je komt des te moeilijker het wordt en vaak is het als je een moeilijk liedje haalt meer geluk dan wijsheid.


btw De ROM van Guitar Hero on Tour is uit. Maja je hebt er niet veel aan want je moet toch die frets kopen :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimewo jun 25, 2008 5:15 pm

Brave schreef:
Ja idd. Sommige liedjes van het spel zijn toch te moeilijk. Je moet veel geluk hebben. En hoe verder je komt des te moeilijker het wordt en vaak is het als je een moeilijk liedje haalt meer geluk dan wijsheid.


btw De ROM van Guitar Hero on Tour is uit. Maja je hebt er niet veel aan want je moet toch die frets kopen :X|:
Zaag de gitaar van GH III door midden en duw die frets in je DS, heb je ook nog de oranje fret erbij! Hartstikke blij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimeza jun 28, 2008 1:59 pm

Ik heb zin in Guitar Hero. :X|:

Die moeilijke ritmes halen, liedjes halen, nieuwe gitaren kopen, meer skills, nieuwe personages vrijspelen. En niet te vergeten Dragonforce met zijn moeilijke liedjes. Duimpjes omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimeza jun 28, 2008 7:17 pm

Guitar Hero Guitar-Hero-Aerosmith-US
Ik heb hem! Hartstikke blij Ik wilde nog graag een game voor de zomervakantie hebben dus bij deze. Net al een stukje gespeeld en easy 3× 5 sterren gehaald.XD Ik speelde in het eerste liedje 1 noot fout, omdat ik het ritme traag vond gaan en de noot dus al te vroeg speelde. :X|: Als ik tijd heb post ik nog wat fotootjes. :^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimezo jun 29, 2008 1:57 pm

Niet zo'n goede foto's (van mobiel)
Guitar Hero 28062010
Velen komt deze plek wel belend voor denk ik, iig hier staat mijn Wii'tje dus.

Guitar Hero 28062011
Eerste 2 liedjes geFC'ed van 2 andere bands, nu moet ik ers 2/3 van Aerosmith gaan spelen(eerste keer met Aerosmith).

Guitar Hero 28062012
Erg onduidelijke foto, desalniettemin moest ik een foto maken en daarna meteen spelen. Toch maar het liedje opnieuw opgestart naderhand.XD

Guitar Hero 28062013
Ik rock! .... op easy :X|:)

Guitar Hero 28062014
Score uitslag, verschilt nauwelijks van die van GHIII andere kaft alleen en andere personages.

Guitar Hero 28062015
Introscherm

---
Nu moet echt iemand anders wat posten want ik heb nu al 4 posts achter elkaar. >.<

De liedjes zijn minder dan GHIII, omdat Aerosmith niet mijn favoriete band is. Toch blijft deze game ontzettend tof om te spelen, omdat elk liedje verschilt van ritme, noten. Ook de verschillende moeilijkheidsgraden zijn leuk(easy is saai, medium is leuk, hard is vet, expert is irritant uit mijn oogpunt).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimezo jun 29, 2008 8:12 pm

Yay! Een nieuw GRATIS liedje op Guitar Hero 3
Officiëel gemaakt door een aantal WoW spelers (een paar dagen geleden was er een Blizzard evenement en werd het vervolg van één van de briljantste PC games aangekondigd)

Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimezo jun 29, 2008 11:00 pm

Guitar Hero 29062010

Had gisteren 4 sterren op een van de eerste liedjes op hard gehaald. Ik had dus vandaag nog ff "een rekening te vereffenen". Hoera!

Edit: als je de teruggekaatste stralen volgt zie je de bakstenen van de buurman. :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimedo jul 03, 2008 12:57 pm

OMG OMG OMG!!!

IK HEB CULT OF PERSONALITY OP EXPERT GEHAALD!!!

*gaat dansen*

Bij de eerste solo stond ik alleen maar in het groen. Op het eind van de tweede solo ging mijn hart razendsnel tekeer XD Eindelijk na zo vaak oefenen heb ik dit kutlied gehaald en ga naar de laatste tier op Expert! \o/
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimevr jul 04, 2008 10:02 pm

WROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!

NUMBER OF THE BEAST OP EXPERT GEHAALD!! \o/

Dat moest er ff uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimeza jul 05, 2008 9:51 am

TRIPLE POST MAAR DaT BOEIT ME NIET!!!

CLIFFS OF DOVER OP EXPERT GEHAALD!!! \O/

Alleen Raining Blood en One nog. Bij One was ik tot 80% gekomen maar het begin van die laatste solo is zwaar poep..
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimedo feb 12, 2009 10:55 am

Deathbones schreef:
TRIPLE POST MAAR DaT BOEIT ME NIET!!!

CLIFFS OF DOVER OP EXPERT GEHAALD!!! \O/

Alleen Raining Blood en One nog. Bij One was ik tot 80% gekomen maar het begin van die laatste solo is zwaar poep..

WHOAAAA GH On Tour compleet uitgespeeld!!!!!!!! Hip Duimpjes omhoog heb wel sommige expert liedjes meerdermaals moeten spelen maar IK HEB HET UITGESPEELD!!!!!!!!!!!! (sorry moest even)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimevr feb 13, 2009 6:26 pm

GH on Tour vond ik niet zo leuk. Geef mij maar die met de echte gitaar! Njaa heb weinig tot geen bok de laatste tijd om GH te spelen. Dus deze zal nog even in de kast blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimewo mei 06, 2009 1:26 pm

Voor 2 dagen terug heb ik GH World Tour gekocht en ik moet zeggen het is echt awesome. Nu heb ik 2 gitaren, 1 drumstel en 1 microfoon dus als ik een paar vriendjes uitnodig kunnen we een bandje vormen =D. Als je drums speelt en je raakt uit het ritme kan ik je vertellen dat je toch wel even een paar seconde nodig hebt om weer erin te komen. Ik weet niet hoe zit als je normaal ook drumt op een drumstel maar ik, iemand met een ritmgevoel, heb hier toch wel redelijk veel moeite mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitimewo mei 06, 2009 3:53 pm

Ben ook weer bezig met Guitar Hero, deel 3 dan.
Laatst nog een liedje op expert 100% gehaald en ben in het algemeen wat beter geworden. Maar als ik Raining Blood probeer kom ik nog steeds geen snars verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Guitar Hero Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guitar Hero   Guitar Hero I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Guitar Hero
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Guitar Hero 3 Toernooi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobby's :: Games-
Ga naar: