Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verlanglijstje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimevr mei 23, 2008 9:08 pm

Naar welke games verlang jij? Oftewel welke games wil jij graag?
Ik naar Medal of Honour: Heroes 2 op de Wii en No More Heroes op de Wii. :rabbit:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimevr mei 23, 2008 9:10 pm

Fable 2


Ik zwijmel heelemaal weg bij de in-game beelden, dit moet gewoon het spel van 2008/2009 worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 8:26 am

Ik wil niet de zak uithangen, maar dit topic lijkt wel heel erg op mijn 'Wanted Games' topic. Als je wilt kun je die verwijderen of de naam veranderen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 10:05 am

Wanted gaat over games die heel erg vet enzo zijn en dit topic gaat over games die jij nog graag in je bezit wilt hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 11:01 am

^Nope, niet waar. Wanted Games gaat over games die jouw aandacht trekken of in andere woorden die je best wel eens zou willen hebben. Ik zie echt geen enkel verschil tussen de 2 topics of je moet wel heel erg mierenneukerig doen. Ik gooi hem wel dicht -____-
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 1:28 pm

Deathbones schreef:
^Nope, niet waar. Wanted Games gaat over games die jouw aandacht trekken of in andere woorden die je best wel eens zou willen hebben. Ik zie echt geen enkel verschil tussen de 2 topics of je moet wel heel erg mierenneukerig doen. Ik gooi hem wel dicht -____-
Ik zie geen Wanted Games topic meer, ik heb al gezocht, maar hij vond hem niet. Enfin ik dacht dat het Wanted Games topic over toppers ging die je anraadde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 6:17 pm

Ik wil ook niet gaan mierenneuken maar lijkt dit niet verdacht veel op wanted games. En ik vind dit wel vreemd dat je hem nu opeens niet meer ziet (het topic wanted games bedoel ik dan). En ij wanted games posste je volgens mij hetzelfde ls bij deze topic.... dus jah vindt het vrij stom. maar kijk maar bij het wanted games topic wat ik op verlanglijstje heb staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 6:23 pm

Verlanglijstje 1211640379-240

Ik zie hem echt niet, ik kan hem me wel herrineren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 6:42 pm

Raar :suspect:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 8:02 pm

Brave schreef:
Raar :suspect:
Staat er bij jullie wel dat topic dan bij Games? Ik kan me het wel herrineren, maar nu is ie opeens verdwenen. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 10:34 pm

Ja want ik heb hem verwijderd omdat er een dubbele topic is ontstaan. Toen je dit topic had gemaakt stond de topic: "Wanted Games" er nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitimeza mei 24, 2008 10:40 pm

Deathbones schreef:
Ja want ik heb hem verwijderd omdat er een dubbele topic is ontstaan. Toen je dit topic had gemaakt stond de topic: "Wanted Games" er nog
Had dan mijne verwijderd, maak jouwe maar overnieuw die van jou was orgineel, ik berg die van mij wel op in het archief
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Verlanglijstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlanglijstje   Verlanglijstje I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verlanglijstje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verlanglijstje versie 2.54

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobbyvania intern :: Archief-
Ga naar: