Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jouw Droom Bestemming...

Ga naar beneden 
+5
Joar
Daily
Brave
Chaos
RubenH
9 plaatsers
AuteurBericht
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimevr mei 16, 2008 9:42 pm

Hallo,,

Wat is jouw droom bestemming? Waar zou jij ontzettend graag naartoe willen? Wat voor reis zou je willen maken en waarheen en welke transport middel?

Ik heb vele bestemmingen waar ik heen zou willen gaan,,
Dat zijn onder anderen:
Indonesië
Mij lijkt dit een heel mooi land, ik heb familie erover horen praten enzo, en daar zou ik heel erg graag naar toe willen. Ik vind Azië zowiezo erg mooi. We gaan misschien in 2009 naar Indonesië (niet in zomervakantie helaas).

Thailand
Dit is zo'n ontzettend mooi land, als je daar bent geweest dan kun je gerust zeggen dat je in een soort paradijs bent geweest. Toen we daar waren hebben we verschillende plekken bezocht.
Wij zijn eens in Bankok geweest, dat is de hoofdstad, en is een ontzettende drukke en bruisende stad met veel wolkenkrabbers.
Wij zijn in Shiang Mai geweest, dat is een ontzettende mooie stad met een heel mooie hotel. Het was toen daar héél warm, overdag wilden wij gaan 'wandelen' door de stad. We liepen het hotel uit en maakten meteen een cirkel weer naar binnen, want het was té warm om in één keer naar buiten te gaan.
En we zijn eens op een schitterend eiland geweest. Ko Samui ( weet niet precies hoe je dat schrijft) Spierz witte stranden, met palmbomen en een schitterende schone heldere blauwe zee, als je heeeel ver in zee was was het nog steeds ontzettend helder. De Middelandse Zee in Frankrijk kun je er absoluut niet mee vergelijken. En het was daar ook nog hutjes en zo en maar één geasvalteerde weg, en toen hadden we een Jeep gehuurd, met de stuur aan de andere kant:p. De orchideën waren daar ontzettend mooi.
Waar het op neer komt: Ik (al is het maar in mijn eentje) ga daar ab-so-luut weer eens terug.

Australie/Nieuw-Zeeland
Mijn tante is er zojuist een half jaar geweest, en het was schitterend mooi daar. Mij lijkt het ook heel mooi en zou er dus ook heeeel erg graag naartoe willen.

Egypte
Niet dat het daar mooi is (zand) wil ik er heen voor de historie.

Japan
Zoals ik al zei, Azie trekt mij heel erg, en daarom wil ik ook heeel erg graag naar Japan. De cultuur is daar ontzettend mooi, en de natuur lijkt me heeel erg mooi daar. Ik zou dan niet naar de grote steden willen, maar dan echt naar Japan.

Maarja, het zijn nog zat plekken waar ik heen wil, maar ik heb hier ff een lijkstje gemaakt, er zijn eigenlijk nog VEEEEEEEEEEEEEL meer.


Nu zijn jullie aan de beurt:D:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimevr mei 16, 2008 10:01 pm

Als ik aan een droom bestemming dacht was het altijd de Caribbean nu ook weer toen ik de topic begon te lezen. Parel witte stranden, heerlijke tropische temperaturen, lichtblauw zeewater. Als ik ergens naar toe zou willen gaan dan zijn het de Caribbean wel.:)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimewo mei 21, 2008 8:00 am

Hawaii is al van kleins af aan mijn droom bestemming. Mij ijkt het heerlijk om er met een pizza, cocktail, palmbomen en (last but not least) mooie meisjes daar te liggen.

Australie lijkt mij ook wel heel wat. Een prachtig land met een hele aparte cultuur en de mensen lijken er me ook heel erg aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daily

Daily


Aantal berichten : 8
Registration date : 11-05-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimema jun 02, 2008 4:06 pm

Australië lijkt mij ook geweldig en Nieuw-Zeeland ook waar ik al geweest ben. Hartstikke blij
Verder lijkt mij Zuid-Amerika ook mooi, met prachtig weer en mooie natuur. En wat ik ook wel mooi vind zijn eilanden zoals Cuba of Aruba en ook andere eilanden met die heldere zee, waar ik dolgraag zou willen duiken.
Thailand is trouwens ook prachtig mijn oom en tante zijn daar geweest en heb foto's gezien en wou er ook meteen heen.
Nou maar hopen dat ik er ooit heen ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joar
Newb
Newb
Joar


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimewo jun 04, 2008 7:42 pm

Ik ging vroeger wel eens op vakantie naar Curacao, dat is ook heel mooi daar. O.o
Niet alleen de natuur maar ook de stad. Alleen zag je wel dat als je in de normale wijken komt dat ze daar best arm zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimewo jun 04, 2008 10:44 pm

Joar schreef:
Ik ging vroeger wel eens op vakantie naar Curacao, dat is ook heel mooi daar. O.o
Niet alleen de natuur maar ook de stad. Alleen zag je wel dat als je in de normale wijken komt dat ze daar best arm zijn.

In feite ben jij dus al op mijn droombestemming geweest... :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimewo jun 25, 2008 9:29 pm

Misschien niet echt een droombestemming maar ik zou ook eens dolgraag met een speedbootje lekker rustig over een heldere zee varen. Dan af en toe stoppen en in het water duiken. Lijkt mij echt geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
R uben
Terreurkip
Terreurkip
R uben


Aantal berichten : 98
Leeftijd : 32
Registration date : 30-06-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimedo feb 26, 2009 9:31 pm

Ik heb laatst een documentaire gekeken over een actrice die het noorderlicht ging opzoeken in het hoge noorden. Dat vind ik ook een soort droombestemming, om 's nachts de helder hemel te zien, en dan het schitterende noorderlicht te bekijken. Ga ik ook eens doen btw, als ik baan heb etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimezo maa 01, 2009 9:58 pm

Mijn droombestemmingen:
- Egypte, zoals Ruben al zei heeft Egypte een zeer interessante geschiedenis. Daarnaast zijn er echt ontzettend mooie monumenten te zien (Piramides van Giza, Valley of the Kings, Karnak). Ook zou ik Caïro wel eens willen bezoeken:
Spoiler:

- Japan, prachtige omgevingen, interessante taal en zeer aparte cultuur.

- Amerika, The land of oppurtunities, veel grote steden en trekpleisters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Newb
Newb



Aantal berichten : 10
Leeftijd : 33
Registration date : 21-02-09

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimevr maa 13, 2009 9:09 pm

Mijn droombestemmingen blijven toch wel Groot-Brittannië en Ierland. Ik ben een echte Anglofiel, dus ik zou zeker Groot-Brittannië verkennen. In Engeland ben ik één keer geweest, veel te kort trouwens ^^ Schotland, Noord-Ierland en Wales heb ik helaas nog niet kunnen bezichtigen en het deel van Engeland dat ik wel gezien heb is nu ook weer niet zo spectaculair.
Ierland ben ik ook nog niet geweest. Ik had wel de kans om er rondreis van een week te maken daar deze zomer, zonder er zelf voor te moeten betalen. Maar dat was een aanbod van de tante van mijn vader. Dat mens is 75 en zaagt echt de hele dag door over haar ingebeelde kwaaltjes enzo... Daar ga ik echt geen week mee naar Ierland hoor XD zeker niet als de rest van de groep ook rond die leeftijd is. Zie je mij als, als 18-jarige tussen al die bejaarden O_O Echt niet hoor ^^

IJsland zou ik ook heel erg graag eens naartoe gaan. Dat komt vooral door de groep Sigur Ros. Dat is een IJslandse groep en ze proberen het land te weerspiegelen in hun muziek. Er wordt ook enkel in IJslands gezongen of Hopelandic (de verzonnen taal van de zanger). Hun muziek heeft de interesse voor IJsland bij mij gewekt. En ik wil zelf de sfeer er eens gaan opsnuiven en de natuur bekijken. Zien of -ik door daar rond te lopen, dezelfde gevoelens krijg als bij het luisteren naar hun muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimezo maa 15, 2009 11:54 am

Mijn droombestemming is een plaats waar het in de zomer altijd 25+ en in de winter ook niet al te koud wordt(15 graden) dat is het in Groot-Brittanië zeker niet. Daarom valt Groot-Brittanië al vroeg op mijn lijstje af. Eigenlijk geen enkele bestemming binnen Europa kan aan die eisen voldoen, hoogstens het zuiden van Turkije, Griekenland, Italië en Spanje en Malta natuurlijk niet te vergeten. Ik ben echt iemanddie houdt van het goede weer, want daar krijg je goede zin van. Vergelijk hoe de mensen in Nederland zich in de zomer gedragen met het gedrag van diezelfde mensen in de winter. Je merkt dat ze in de zomer veel opgewekter zijn en betere zin hebben, maar doen moet het wel echt goed weer zijn en niet iedere dag weer regenen. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimedo maa 19, 2009 3:27 pm

Nah, ik wil toch sneeuw, maar niet die extreme kou...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitimewo mei 06, 2009 2:23 pm

MiKeY schreef:
Nah, ik wil toch sneeuw, maar niet die extreme kou...

En welke plaats of welk gebied wil je dan bezoeken? Ga iets meer gedetailleerd te werk want zo word ik nog niet veel wijzer.

Ik wil ook wel naar Egypte zoals Brandon en Ruben reeds al aanhaalde.
Waar ik dan vooral heen wil :

Jouw Droom Bestemming... Sphinx-2
De ontmaagde Sfinx van meneer Spiertz. Hij is best mooi om te zijn vooral het witte aan de achterkant.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw Droom Bestemming... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Droom Bestemming...   Jouw Droom Bestemming... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw Droom Bestemming...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jouw vakkenpakket
» Jouw beste leraren
» Wat is jouw laatst aangeschafte game?
» Wat is jouw favoriete TV zender + programma's?
» Hoe ziet jouw doordeweekse dag eruit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Reizen & vakanties-
Ga naar: