Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nederlands

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 14, 2008 8:02 am

Aangezien we nu al die SO's hebben opgekregen is het handig om hierover een topic te maken, vooral voor het proefwerk van NE in de PW-Week.
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 14, 2008 6:13 pm

Ik was me vandaag weer vreselijk aan het ergeren aan die oude vrouw, bah bah bah
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 14, 2008 7:06 pm

RubenH schreef:
Ik was me vandaag weer vreselijk aan het ergeren aan die oude vrouw, bah bah bah
Lol:p, ik vind het raar "omdat" zou ik ontleden als een osvgw. en zij zegt opeens bwb. O.o Nu snap ik het nog steeds niet.:(
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 8:07 am

Van der Sleen KAN goed uitleggen maar draait er heel vaak omheen. Nederlands vind ik ook 1 van de moeilijkste vakken de laatste tijd. Maak nooit met alle rust een pw en dat ligt er niet aan dat ik niet geleerd heb of dat het niet rustig is in de klas. Dan heb ik het hiervoornamelijk over Grammatica. Al die duizenden woordsoorten enzo. Who cares? Ik vind het wel beangrijk dat je een sollicitatier brief moet kunnen schrijven of ene klein zinnetje ontleden maar de rest boeit me niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 8:20 am

Ja, enige vak waar ik onvoldoende voor sta. Mjah, heb de schijt aan ontleden net als vele anderen denk ik XD
Verheug me nu al op die toets in pw-week (Phoenix Wright- We......ik bedoel proefwerk-week)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 4:06 pm

Chaos schreef:
RubenH schreef:
Ik was me vandaag weer vreselijk aan het ergeren aan die oude vrouw, bah bah bah
Lol:p, ik vind het raar "omdat" zou ik ontleden als een osvgw. en zij zegt opeens bwb. O.o Nu snap ik het nog steeds niet.:(
Ze heeft haar mening bijgedraaid, die vrouw is overstressed en ziet dingen over het hoofd.=(
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 4:39 pm

Sleentje toch, ze was idd niet op haar best. Maar die mening parkeer ik even
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 6:06 pm

Chaos schreef:
Chaos schreef:
RubenH schreef:
Ik was me vandaag weer vreselijk aan het ergeren aan die oude vrouw, bah bah bah
Lol:p, ik vind het raar "omdat" zou ik ontleden als een osvgw. en zij zegt opeens bwb. O.o Nu snap ik het nog steeds niet.:(
Ze heeft haar mening bijgedraaid, die vrouw is overstressed en ziet dingen over het hoofd.=(


Fouten maken is menselijk he:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 6:31 pm

Brave schreef:
Chaos schreef:
Chaos schreef:
RubenH schreef:
Ik was me vandaag weer vreselijk aan het ergeren aan die oude vrouw, bah bah bah
Lol:p, ik vind het raar "omdat" zou ik ontleden als een osvgw. en zij zegt opeens bwb. O.o Nu snap ik het nog steeds niet.:(
Ze heeft haar mening bijgedraaid, die vrouw is overstressed en ziet dingen over het hoofd.=(


Fouten maken is menselijk he:P
De laatste tijd ziet ze wel érg veel over het hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo mei 15, 2008 6:47 pm

Tsja, ouderdom hè? :clown:
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimevr mei 16, 2008 7:27 pm

Volgens mij heeft ze daar geen last van, want ze kleedt zich alsof ze 25 is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimevr mei 16, 2008 7:34 pm

Daar heb je gelijk in maargoed, we moeten het topic niet in "Het Bash Van Der Sleen topic" omtoveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimezo mei 18, 2008 9:55 pm

Dat wordt een leuk grammatica so'tje morgen.XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimezo mei 18, 2008 10:26 pm

Ja, idd :S Zo frustrerend. Woorden benoemen is makkelijk maar dat ontleden hangt me de **** uit :scratch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimema mei 19, 2008 10:51 pm

En hoe was het gegaan bij jullie?

Ik zelf weet het niet echt. Het ging beter dan normaal (Afkloppen) maja meestal scoor ik er dan toch slecht voor. Bij mij ging het dus wel redelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimema mei 19, 2008 10:56 pm

Brave schreef:
En hoe was het gegaan bij jullie?

Ik zelf weet het niet echt. Het ging beter dan normaal (Afkloppen) maja meestal scoor ik er dan toch slecht voor. Bij mij ging het dus wel redelijk.
Ik zeg slecht, dan valt het cijfer ook mee.:P
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 21, 2008 7:20 pm

Dat ontleden ging K sterretje T, op het eerste niveau was makkelijk maar het tweede wist ik ff niet meer. Het woordbenoemen ging nog wel ok. Alleen wat is nu het woord: "Eigenlijk" voor een woord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 21, 2008 8:00 pm

Deathbones schreef:
Dat ontleden ging K sterretje T, op het eerste niveau was makkelijk maar het tweede wist ik ff niet meer. Het woordbenoemen ging nog wel ok. Alleen wat is nu het woord: "Eigenlijk" voor een woord?
Ik zou eigenlijk als een bijwoord ontleden, ik zie het bijwoord net als de bijwoordelijke bepaling, een prullenbak. Alles wat er niet bij past bij de andere woordsoorten geef ik meestal aan als een bijwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo mei 21, 2008 8:31 pm

Volgens mij had ik inderdaad bijwoord ingevuld, maargoed. Gewoon afwachten op de cijfers dus...POMPOMPOM
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimewo jun 04, 2008 11:21 pm

Gelukkig LEZEN SO verplaatst. Ik ben die vrouw zo zat he. Zij meent dat wij in één les 3 hfst spelling kunnen maken. Ook gelooft ze dat als we 1x de theorie hebben doorgelezen we alles snappen omdat we een 3 atheneum klas zijn en daarom dit ook aankunnen.

Citaat :
Jullie zijn een 3 atheneum klas dus ik mag dit wel van jullie verwachten

Boh die reegt me op :X|:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo jun 05, 2008 8:16 am

Ja man,daaamn. We hebben ook grotere zorgen aan ons hoofd dan alleen Nederlands. En die tekst van "Jullie zijn 3 VWO" word ik ook nu misselijk van. Alsof we superieur zijn aan de rest van de school...
Terug naar boven Ga naar beneden
RubenH
Aardappel
Aardappel
RubenH


Aantal berichten : 165
Leeftijd : 32
Registration date : 25-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo jun 05, 2008 4:42 pm

Dat is zo klote fucking IRRITANT Boos

En dan vooral zoiets verkondigen in een vak van HV of TE?!?!?!?!1 Boos

BAAAAH Daar kan ik dus echt niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimedo jun 05, 2008 5:14 pm

Hey nu moet je met je taalgebruik oppassen, stelletje agressievelingen hier. :X|:

Ik laat het over me heen komen, in andere woorden ik zie wel wat ik ervan bak.
BTW: Ze had vandaag een blikje Energy op haar bureau staan, ik zeg dat zo tegen Rowin; Rowin schiet in de lach.XD Lol, daar haalt ze al die energie vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimema jun 16, 2008 10:41 pm

lol, dat was vandaag een leuke les XD

Echt een poep-toets, ik haat deze methode en die poep-uitleg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitimema jun 16, 2008 11:19 pm

Hou op man, dat met die mv'en: T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Nederlands Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nederlands   Nederlands I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nederlands
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederlands

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: School-
Ga naar: