Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 -Beschrijf het persoon boven je-topic

Ga naar beneden 
+3
Brytt
Chaos
Brave
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 17, 2008 8:05 pm

Loop ik raar? =')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 17, 2008 11:14 pm

Chaos schreef:
Loop ik raar? =')

nee je hebt tog die ziekte waardoor je een beetje 'mank' loopt?? (sorry dat ik het zo zeg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 18, 2008 4:29 pm

MiKeY schreef:
Chaos schreef:
Loop ik raar? =')

nee je hebt tog die ziekte waardoor je een beetje 'mank' loopt?? (sorry dat ik het zo zeg)

Waar kom jij mee? Heb ik een ziekte dan? Volgens mij is je lange termijngeheugen een beetje kapot gegaan door al dat vallen bij het skateboarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 19, 2008 12:15 pm

nee maar ik hoorde Brave een keer praten over dat jij chronische ... had Shit! Brian loopt met zijn kont achter zich, he Stefan??Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 19, 2008 2:38 pm

Ik loop met mijn kont voor me...

Dit gaat nu wel heel erg off-topic mensen. Vandaar dat ik dus wel even het initiatief neem.

OT: Michael, aardige kerel die de boel gezellig weet te houden, heeft een grote interesse voor auto's en motors geloof ik. Ook doet hij aan badminton. Hij is een grote fan van meneer Hendrics van economie.
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 28, 2008 9:50 pm

Deathbones schreef:
Ik loop met mijn kont voor me...

Dit gaat nu wel heel erg off-topic mensen. Vandaar dat ik dus wel even het initiatief neem.

OT: Michael, aardige kerel die de boel gezellig weet te houden, heeft een grote interesse voor auto's en motors geloof ik. Ook doet hij aan badminton. Hij is een grote fan van meneer Hendrics van economie.

GROTE FAN?????? (hoezo sarcasme)

Brandon, aardig, houdt van Banjoo Kazooie (goed geschreven hoop ik), is groot fan van meneer Wiesen C-O-O-L
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 04, 2009 5:01 pm

Michael Cals, jongeman die 15 jaar oud is. Zijn grootste hobby is gamen en zijn passie is skateboarden. In het weekend(lees: op zondag) gaat hij altijd in de Promiss skaten. Heeft nu al een tijdje een DS, maar heeft nog geen R4 kaart aangeschaft.

@Michael, nu mag iemand anders mij eens beschrijven i.p.v. jij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 05, 2009 10:35 am

Chaos schreef:
Michael Cals, jongeman die 15 jaar oud is. Zijn grootste hobby is gamen en zijn passie is skateboarden. In het weekend(lees: op zondag) gaat hij altijd in de Promiss skaten. Heeft nu al een tijdje een DS, maar heeft nog geen R4 kaart aangeschaft.

@Michael, nu mag iemand anders mij eens beschrijven i.p.v. jij.

@Stefan: Heb nu wel een R4 met GH: On Tour Winnaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





-Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Beschrijf het persoon boven je-topic   -Beschrijf het persoon boven je-topic - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Beschrijf het persoon boven je-topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Raadsel topic
» Racket Topic
» Boeken Topic
» Aanraders topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Forumgames-
Ga naar: