Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Paar mededelinkjes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Paar mededelinkjes Empty
BerichtOnderwerp: Paar mededelinkjes   Paar mededelinkjes I_icon_minitimeza nov 22, 2008 10:00 pm

1. De controle op posten wordt iets aangescherpt, want soms gaan we gewoon echt helemaal offtopic, bv. bij het boekje van twee vrouwen. Daar zijn 2/3 posts over het boekje zelf gemaakt en de rest van de posts in het topic gaan over Engels, wtf?! Dus probeer zelf een beetje op te letten waar je post dat bespaart ons, de moderators werk.
Ps: het zou fijn zijn als je ook net als mij je controle een beetje gaat aanscherpen, Deathbones.

2. De smilies werken nu allemaal, na wat gekloots in de database heb ik ze dan toch allemaal aan het werk gekregen.

3. Ik heb ook wat rangen veranderd, maar ik ben nog niet helemaal blij met hoe ze nu zijn dus als je orginele ideeën voor de rangen hebt, post ze dan hier of stuur me een pm.

Voor de rest nog een fijne zaterdagavond en zondag toegewenst van mij.

/Chaos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Paar mededelinkjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paar mededelinkjes   Paar mededelinkjes I_icon_minitimeza nov 22, 2008 10:51 pm

Wat betreft het Twee Vrouwen topic: Ik wist ook wel dat het niet meer over Twee Vrouwen ging dus wilde ik het veranderen in Twee Vrouwen & Lake of Darkness maar mijn mod powers zijn daar niet te machtig voor. Verder zijn er geen ruzies waargenomen dus ik hoef mijn controle niet aan te scherpen imo. Wel als er meer leden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Paar mededelinkjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paar mededelinkjes   Paar mededelinkjes I_icon_minitimeza nov 22, 2008 10:54 pm

Ik bedoel met het aanscherpen van de controle of posts wel in het goede topic staan. Ik zal ff naar je mod powers kijken, want volgens mij kun jij ook gewoon topictitels veranderen en anders moest je gewoon een nieuw topic voor dat boek aanmaken. Hartstikke blij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Paar mededelinkjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paar mededelinkjes   Paar mededelinkjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paar mededelinkjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Hobbyvania intern :: Nieuws-
Ga naar: