Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat hebben we voor in het weekend?

Ga naar beneden 
+3
R uben
Brytt
Brave
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 02, 2009 8:47 am

Dit weekend was gewoon beter dan alle andere weekenden. Het wonderschoonste meisje op aarde is gister naar mij toegekomen en het was supergezellig. Dat noem ik nog eens een super weekend Ode aan ...

Volgend weekend gaat ze met mee naar de residentie naar mijn carnavalsconcert luisteren en de 14e ga ik naar dat superlieve meisje toe Hoera!

En nee ... ik ben niet in de wolken hoor Niet serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 03, 2009 1:37 pm

Brave schreef:
Dit weekend was gewoon beter dan alle andere weekenden. Het wonderschoonste meisje op aarde is gister naar mij toegekomen en het was supergezellig. Dat noem ik nog eens een super weekend Ode aan ...

Volgend weekend gaat ze met mee naar de residentie naar mijn carnavalsconcert luisteren en de 14e ga ik naar dat superlieve meisje toe Hoera!

En nee ... ik ben niet in de wolken hoor Niet serieus

enne kerel een nieuwe vriendin?Hartstikke blij Ik ga alleen huiswerk maken en naar mijn oma die helaas vrijdag geopereerd moet worden Verward
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 07, 2009 2:00 am

Morgen voetballen, mits het afgelast wordt natuurlijk vanwege het slechte veld en 's avonds presentatiemis van mijn broertje in de kerk van Abdissenbosch. Mijn broertje doet dit jaar de communie dus vandaar. Zondag wordt huiswerk maken en voor de rest weet ik het nog niet zo, 's avonds in ieder geval ff voetbal kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Deathbones
Moderator
Moderator
Deathbones


Aantal berichten : 531
Leeftijd : 31
Registration date : 27-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 07, 2009 12:33 pm

Shitload aan huiswerk maken en voor proefwerken leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 09, 2009 11:11 pm

eens kijken of k een meisje zover krijg om met me naar de movie te gaan op valentijnsdag Hoera! Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 10, 2009 9:53 pm

MiKeY schreef:
eens kijken of k een meisje zover krijg om met me naar de movie te gaan op valentijnsdag Hoera! Hoera!
En wie is "de gelukkige"? We hebben je ook een voor een verteld wie wij allemaal leuk vonden. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 11, 2009 11:26 pm

Chaos schreef:
MiKeY schreef:
eens kijken of k een meisje zover krijg om met me naar de movie te gaan op valentijnsdag Hoera! Hoera!
En wie is "de gelukkige"? We hebben je ook een voor een verteld wie wij allemaal leuk vonden. ;)

Ja stefan dat weet ik, ze heet Kyra en zit bij mij in de klas (niet letterlijk, maar op 4 Havo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimevr feb 13, 2009 9:10 am

vrijdag niks doen
zaterdag naar Jolien
zondag uiteten met Jolien en familie.

Kortom weer een topweekend Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimevr feb 13, 2009 5:50 pm

Hele dagen waardeloos voelen. Verjaardagsfeest Cedric & oma. Voetbal. Huiswerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimevr feb 13, 2009 6:19 pm

Chaos schreef:
Hele dagen waardeloos voelen. Verjaardagsfeest Cedric & oma. Voetbal. Huiswerk.

Why waardeloos voelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 15, 2009 12:01 pm

weekend naar de haaien.... ze kon niet mee. Shit! mja, misschien een andere keer dan Liefde Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitimevr jul 09, 2010 8:57 am

Heb je inmiddels geen nieuwe vlam Michael? =)

Komend weekend pff. Ik weet eiegnlijk nog niet wat te doen. Eerst vandaag eens richting Palenberg en Parkheide!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat hebben we voor in het weekend?   Wat hebben we voor in het weekend? - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat hebben we voor in het weekend?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verenigde Staten van Europa: voor of tegen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: Dagelijks leven & Vrije tijd-
Ga naar: