Hobbyvania
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hobbyvania, het forum voor vrienden en hun hobbys
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Banen en opleiding

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimezo aug 03, 2008 1:47 pm

Wat wil jij later gaan doen? Wat wil je gaan studeren? Wat is jouw droombaan?

Ik wil wel iets met natuurkunde, wiskunde, informatica en aardrijkskunde gaan doen of in ieder geval(afkorting: iig). Ik weet niet echt wat voor banen daarin te vinden zijn, maar ik wil wel met minstens 1 van die 4 vakken in aanmerking komen met mijn latere baan. Ik heb nog 3 jaar om alles eens op een rijtje te zetten en om erover te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Brytt
Newb
Newb



Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Registration date : 14-05-08

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimezo aug 03, 2008 2:24 pm

Ik wil misschien iets met geneeskunde gaan doen, iets met natuurkunde of scheikunde bevalt me ook wel.
Maar de economische richting is ook erg interessant, eveneens als het bedrijfsleven.
En verder lijkt rechten studeren me ook erg leuk, dus erg veel keuze...
Maarja, ik heb ook nog drie jaartjes om eruit te komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Newb
Newb



Aantal berichten : 10
Leeftijd : 33
Registration date : 21-02-09

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimeza feb 21, 2009 11:56 pm

Ik studeer nu Toegepaste Taalkunde Engels en Russisch. Ik zit in mijn eerste jaar nu, maar ik heb wel het gevoel dat ik een juiste keuze heb gemaakt. Engels lag voor mij al lang vast dat ik dat ging studeren. Ik vind het een geweldige taal en ik ben er ook best wel goed in. Ik ben gewoon helemaal geobsedeerd door de taal en door Groot-Brittanni£ë, dus... een logische keuze voor mij.
Russisch was niet zo voordehandliggend, maar dat ik geen 'gewone' taal wilde leren, wist ik ook al wel een tijdje. Frans en Duits, nee, niks voor mij. Net als Italiaans of Spaans. Russisch leek me wel een uitdaging en ik vind het ook erg leuk om te studeren.
Ik wil later dan Vertaler-Tolk hiermee worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
MiKeY
Terreurkip
Terreurkip
MiKeY


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 30
Registration date : 13-11-08

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimema feb 23, 2009 9:02 pm

Ik ga HBO Logistiek en Technische bedrijfskunde doen... moet ik wel naar Venlo of Eindhoven, maar dat is niet zo erg... (Tenminste Horschi vindt dat wel leuk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brave
Koningbeer
Koningbeer
Brave


Aantal berichten : 441
Registration date : 18-04-08

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimedi feb 24, 2009 11:54 am

MiKeY schreef:
Ik ga HBO Logistiek en Technische bedrijfskunde doen... moet ik wel naar Venlo of Eindhoven, maar dat is niet zo erg... (Tenminste Horschi vindt dat wel leuk)

Hoe bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chaos
Beheerder
Beheerder
Chaos


Aantal berichten : 738
Leeftijd : 30
Registration date : 18-04-08

Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitimeza feb 28, 2009 1:07 pm

MiKeY schreef:
Ik ga HBO Logistiek en Technische bedrijfskunde doen... moet ik wel naar Venlo of Eindhoven, maar dat is niet zo erg... (Tenminste Horschi vindt dat wel leuk)
Brian vindt talen leuk en is een fervent voorstander van een 'vrije markt-economie'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hobbyvania.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Banen en opleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banen en opleiding   Banen en opleiding I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Banen en opleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hobbyvania :: Overige stuff :: School-
Ga naar: